Geleneksel üretimin durmasıyla in-house ekipler altın çağını yaşıyor
ANA CEO’su Bob Liodice, COVID-19 ile birlikte in-house modeline sırtını yaslayan markaların altın çağlarını yaşadığını belirtiyor.
Global pandeminin şirket içi atmosferi öne çıkardığını ve iyileştirdiğini söyleyen Liodice, “Dışardan aldığınız video prodüksiyonlarını düşünün; düşünemezsiniz! Çünkü prodüksiyon şirketleri kepenklerini indirmek zorunda kaldı. Yaratıcılığa dair başvurabileceğiniz tek kaynak kendi şirketinizin içindekiler. Bu yüzden zaman içinde gelişmiş olan bu alt yapıyı daha çok değerlendirmenizi zorunlu kılan bu süreç şirketlere bağımsızlaşarak yaratıcılık anlamında yeni bir süreç vadediyor” diyor.
Liodice salgın sürecinin aynı zamanda pazarlamacılara hangi hizmetlerin iç kaynaklarla, hangilerinin ise dış kaynaklarla karşılamaları gerektiğini tekrar düşündürttüğünü belirtiyor ve “Pazarlamacılar iyi oldukları ve yetersiz kaldıkları konuları tekrar gözden geçirmek durumunda kaldı. Medya satın almaları söz konusu olduğunda bir kısım pazarlamacının sürecin bazı adımlarını şirket içine başarıyla taşırken diğerlerinin bunu deneyip başarısız olduğunu gözlemledik” diyor. In-house modellerin daha cep dostu olduğunu ileten Liodice birden fazla konuda tam yetkinliği olan ve aynı çatı altında bulunduğu bir kişiyle çalışmayı birden fazla rakibin bir projeyi hayata geçirmek için bir araya gelmesine tercih ettiğinin altını çizmeyi de ihmal etmiyor.
Kaynak: Campaignlive