Gerety Awards 2024’ün kazananları belli oldu!
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği, yaratıcılığa kadın merceğinden bakan tek festival olan Gerety Awards 2024’ün kazananları belli oldu. Bu yıl Gerety Awards’a katılan 47 ülkeden 200’den fazla jüri üyesi 7 Grand Prix, 24 Altın, 94 Gümüş, 71 Bronz ödül verirken 198 çalışma da kısa listeye kaldı.
Grand Prix kazanan işler
Runner 321
- Reklamveren: adidas
- Ajans: FCB Canada
- Kategori: Alternatif
We Are Ayenda
- Reklamveren: WhatsApp
- Ajans: CreativeX
- Kategori: TV/Sinema
The Square Meter
- Reklamveren: HORNBACH
- Ajans: Heimat TBWA\Germany Berlin
- Kategori: Prodüksüyon tasarımı
The 100th edition
- Reklamveren: Frankfurter Allgemeine Zeitung
- Ajans: Scholz & Friends Berlin
- Kategoriler: Fotoğrafçılık ve Basılı
My Japan Railway
- Reklamveren: JR GROUP
- Ajans: Dentsu Inc. Japan
- Kategori: Sanat direktörlüğü
WoMen’s football
- Reklamveren: Orange
- Ajans: Marcel Paris
- Kategori: Online Video
2024 Gerety Awards’ta en çok ödül alan ülkeler Almanya, ABD, İngiltere ve Fransa oldu. Jung von Matt Almanya ise Yılın Global Ajansı ödülünü kazandı.
Rights Against the Right toplamda en çok ödül alan kampanya olurken, onu HORNBACH markası için hazırlanan The Square Meter ve Chevrolet için hazırlanan A Holiday to Remember kampanyaları takip etti. En çok ödül alan diğer markalar ise WWF, Tennessee Turist Geliştirme Departmanı, McDonald’s, Frankfurter Allgemeine Zeitung ve Wisp x Abortion Freedom Fund olarak sıralandı.
Gerety Awards’un tüm kazananlarına göz atmak için TIKLAYIN!