Gerety Awards erken başvuru dönemi 8 Mart’ta sona erecek…
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği, yaratıcılığa kadın merceğinden bakan tek festival olan Gerety Awards 2024 erken kayıt dönemi 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne kadar devam edecek…
Tarihinde ilk kez erken kayıt dönemi duyuran Gerety Awards’un başvuru süreci 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde sona erecek. Hem ulusal hem de global kampanyaların yarıştığı yaratıcılık festivalinde 1 Ocak 2023 itibarıyla yayınlanan kampanyalar değerlendirilecek.
Gerety Kurucu Ortaklarından Lucía Ongay erkan kayıt süreciyle ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Erken kayıt süresi hızla yaklaşıyor, bu yüzden başvurularınızı hazırlayın! Jürimize çalışmanızı göstermek için sabırsızlanıyoruz.”
2024 Gerety Awards jürilerine liderlik edecek isimler:
- Kim Johnson, Global CEO, Ogilvy Health, ABD
- Xanthe Wells, VP Global Creative, Pinterest, ABD
- Sandra Bold, CCO, VML, Hollanda
- Marjorieth Sanmartin, CCO, Philipp&Keuntje, Almanya
- Debbie Ellison, Global Chief Digital Officer, VML (commerce) İngiltere
- Emma De La Fosse, CCO, Edelman, İngiltere
- Karen Ge, Yönetici Ortak, FLAWED / Strateji Başkanı FRED & FARID Şanghay) / Çin
- Marwa Kaabour, Pazarlama ve Kurumsal İletişim Grup Başkanı, Al Masaood, BAE
- Magdalena Kozanowska, Başkan Yardımcısı, COO & Ortak, 180heartbeats + JUNG v MATT, Polonya
- Alexis Bronstorph, Chief Creative Officer, No Fixed Address, Kanada
- Mayada Boulos, CEO Havas Paris, Fransa
- Dani Ribeiro, CCO, WMCCann, Brezilya
2024 Gerety Awards’a 47 ülkeden 200’den fazla jüri üyesi katılacak ve 15 farklı şehirde jüri toplantıları gerçekleştirilecek. Yarı final listelerinin oluşturulmasının yanı sıra, yönetici jüri toplantılarında yılın ajansı ve prodüksiyon şirketi de seçilecek. Bu seçim, Portfolio Cut kategorisindeki başvuruları kapsayacak.