Sınır tanımayan açıkhava reklamlarından küresel örnekler…
Kısıtlamaların gevşemesiyle birlikte açıkhava reklamları da eski coşkusuna kavuştu. Beach’e kurulan yüzülebilen panodan dev kedi ilüzyonuna kadar işte global çalışmalardan öne çıkanlar…
Korkulu sürüş deneyimleri
Yapılan araştırmalar sürücülerin yüzde 79’unun paralel park etme, dört şeritli bir otoyolda çarpışma, dev bir döner kavşak veya dikkati dağılmış yayalar yüzünden sürüş kaygıları yaşadığını gösteriyor. Buradan hareketle Volkswagen, Tiguan’ın yeni güvenlik özelliklerini tanıtmak için korkuları kullandı ve Tiguan’ın teknolojisinin dramatize eden korku filmi afişi yarattı. Afişler sürücülerin “Hoşçakal yol korkuları” ve “merhaba güven” diyebilmelerini amaçlıyor. Çalışma DDB, Avustralya imzası taşıyor.
Tokyo’daki dev kedi gerçek mi?
今日の15時半ごろに現地で撮られた映像です。雑踏が思いのほかうるさいので、声の大きさは調整しなきゃ。再生時、音量注意です!⚠️ pic.twitter.com/8OsmcyyVOo
— 新宿東口の猫 (@cross_s_vision) July 5, 2021
Japonya, maksimum etkiye sahip reklam alanlarını pazarlamak için teknolojiyi sonuna kadar kullanıyor. Cross Shinjuku Vision olarak adlandırılan yeni reklam alanı, dünyanın en yoğun tren istasyonu olarak bilinen Shinjuku İstasyonu’nun hemen karşısında bulunuyor. Alan istasyonun doğu çıkışındaki dönüm noktasının üç katını kaplıyor. Yansıtılan 3 boyutlu görüntüde ileri geri hareket ederken miyavlayan, yayalara her an üzerlerine atlayabilirmiş gibi bakan dev kedi tüm dikkatleri üzerine çekiyor.
Bilin bakalım kim geri döndü?
McDonald’s Fransa, ülke genelinde tekrar açıldıklarını duyurmak üzere en çok sevilen hamburger menüsünü pikselleştirerek açık hava kampanyasını oluşturdu. Afişlerini logosuz konumlandıran McDonald’s sadece Bil Bakalım Kim Geri Döndü? sorusuna yer verdi.
Adidas’tan kadınlara cesaret aşılayan proje: Yüzülebilen pano
Adidas için YouGov’un yaptığı araştırmaya göre Birleşik Arap Emirlikleri’ndeki kadınların sadece yüzde 12’si halka açık bir plajda veya havuzda mayo giyme konusunda rahat hissediyor.
Bunun üzerine marka, Beyonce Ivy Park kapsayıcı mayo koleksiyonuna dikkat çekmek için etkili bir açıkhava reklamı kullandı. Havas Middle East iş birliğiyle hazırlanan kampanyada Dubai’nin en çok tercih edilen plajlarından Kite Beach seçildi. Reklam panosu beş metre yükseklik ve yaklaşık üç metre derinliğe sahip olarak konumlandırıldı. Yüzmeye açık olan pano, kadınları mayoları ile halka açık alanda yüzmeye teşvik ediyor.