Gloria Jean’s Coffees’nin logosu yenilendi!
Türkiye pazarına 1999 yılında giriş yapan Gloria Jean’s Coffees, geçtiğimiz yıl başlattığı yenilenme hareketiyle markanın misyonunu ve büyüme hedefini doğrudan yansıtan genç, dinamik ve modern bir logo seçti.
Türkiye zincirine 2021 yılının ikinci yarısında 100. şubesini katan marka, yeni kimliği ve logosuyla kahve severlerin karşısına çıktı. Değişime ilk olarak kahve bardakları ve mağaza içi görsellerden başlayan Gloria Jean’s Coffees, yenilik çalışmalarına dekorasyon değişiklikleriyle devam ediyor.
Ayrıca Gloria Jean’s Coffees, genişleyen ürün gamıyla da yeniliklerini sürdürüyor. Gloria Jean’s menüsüne eklenen içecekler arasında yeni yıla özel hazırlanan spiced ginger bread latte & chiller ve sıcak olarak servis edilen tadelatte yer alıyor…