
GNÇ Turkcell’in, dijital ve sosyal medya iletişimi KARPAT Ajans’a emanet
GNÇ Turkcell, sosyal medya stratejisini ve iletişimini KARPAT Ajans’a emanet etti. Bu iş birliği ile ajans, GNÇ Turkcell’in dijital dünyadaki varlığını güçlendirmek ve kreatif projelerle gençler ve markanın daha güçlü bir bağ kurmasını hedefliyor.
KARPAT Ajans, GNÇ Turkcell’in sosyal medya stratejisini yenilikçi bir bakış açısıyla şekillendirirken, markanın gençlerle bağını daha da güçlendirmek üzere farklı iletişim metotları ile ilerleyecek. Gençlerin yaşam tarzına hitap eden içeriklerle GNÇ’nin dijital platformlardaki varlığını güçlendirmeyi amaçlayan ajans, dinamik projeler ve yaratıcı iletişim stratejileriyle gençlerin hayatına dokunmayı amaçlıyor.
KARPAT Ajans’ın kurucusu D. Karpat Polat, GNÇ Turkcell ile gerçekleştirilen bu iş birliğine ilişkin yaptığı açıklamalarında: “GNÇ Turkcell’in dijital iletişimini, markanın var oluş amacına uygun genç ve dinamik bir ekip ile yürütüyoruz. Gelecek planlarımız arasında gençleri hayata bağlayacak, markanın vizyonunu çok daha yukarı taşıyacak pek çok yaratıcı projeye imza atmak var. Vizyonumuz, sektöre ve markalarımıza ilham verici işler sunarak onları ileri taşımak. GNÇ için de en büyük hedefimiz, önce ilham, sonra başarı!” ifadelerini kullandı.
Bu kapsamda, sosyal medya kanallarının yönetiminin yanı sıra, GNÇ App içi entegrasyon ve kreatif çalışmalarda da yönlendirici bir rol üstlenilecek olan KARPAT Ajans iş birliği ile GNÇ Turkcell’in dijital dünyadaki sesi daha da güçlenecek ve gençlere yönelik ilham verici projeler hayata geçirilecek.
Karpat Ajans son dönemde; Jack Daniels, Woodford Reserve, Hero Baby, Hipodrom.com, Türkiye Petrolleri, YeniA Yapı, TYÖ Holding, Jimstars gibi sektörün önde gelen markalarının da dijital ve sosyal medya iletişim süreçlerini portfolyosuna katarken, GNÇ Turkcell ile dijital iletişimde çıtayı yükselttiğini ilân ediyor.