28. Golden Drum Festivali, yeniden bağlantı kurmanın önemini vurguluyor
Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum, yeniden bağlantı kurmak ve yaratıcılığı yeniden canlandırmak için duyduğu güçlü bir arzuyla “Yeniden Bağlantı Kuruyor”.
Festival dahilinde gerçekleştirilen yarışmada bu kez Yılın Prodüksiyon Ajansı ve Yılın Dijital Ajansı için iki yeni özel ödül ve Group C- Engagement’a eklenen yeni bir Creative Use of Technology (Teknolojinin Yaratıcı Kullanımı) kategorisi bulunuyor.
Festivalin ana teması: Yeniden Bağlantı Kurmak
Dünya pek çok düzeyde giderek dijitalleşiyor. Mesajlaşma, sosyal medya, görüntülü konuşma, video konferanslar derken şimdi metaverse’ten bahseder olduk. Tüm bu çevrimiçi etkileşimlerin geçerliliğinin artmasıyla, varlığımızın temel bileşeni olan insan bağlantısını yavaş yavaş gözden kaybediyoruz.
Üstelik biz sosyal yaratıklarız; etkileşimde bulunmayı seviyoruz. Teknoloji, bunu daha etkili bir şekilde yapmamızı sağlasa da insan dokunuşunun büyüsünün yerini alamıyor. Gerçek yaşam deneyimleri, yakınlıktan mevcudiyete kadar, temel insan ilişkilerini oluşturan duygularımızı ve yaratıcılığımızı besler. Güçlü bir dayanıklılık, nezaket ve şefkat kaynağı olarak bağlantı her zamankinden daha büyük bir öneme sahip.
İşte bu yüzden, 2022’de Golden Drum Festivali, yeniden bir araya gelmek, yeniden bağlantı kurmak ve yaratıcılığı yeniden canlandırmak için güçlü bir arzuyla Yeniden Bağlantı Kuracak.
Festivalin tarihleri ilkbaharın başlarında belli olacak.
Yarışma yenilikleri
Geçtiğimiz yıl Golden Drum yarışmasında yapılan pek çok yeniliği sizlerle paylaşmıştık. Yeni bölümler, gruplar ve ödüllerle birlikte ödül puan sistemini de yenileyen yarışma sürdürülebilir kupalarıyla da dikkat çekmişti.
Okumak için tıklayın: Golden Drum yenilendi!
Bu yıl festival, özel ödüller listesine iki yeni ödül, Omni-Channel Bölümüne Teknolojinin Yaratıcı Kullanımı kategorisinde yeni bir kategori ekliyor ve All Juries bölümündeki eserlerin değerlendirilme sürecinde bazı değişiklikler getiriyor.
Yeni ödüller
Golden Drum festivali, mevcut ödül listesine iki yeni özel ödül ekledi:
- Yılın Yapım Ajansı Ödülü, yarışmaya katılan kampanyalar için yapım öncesi veya sonrası gösterdiği çalışmalar açısından yarışmada en çok puanı toplayan yapım şirketine verilecek.
- Yılın Dijital Ajansı Ödülü, dijitalde olağanüstü yaratıcılık gösteren dijital ajansa verilecek.
Daha fazla bilgi için internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Yeni bir kategori ile Grup Katılımı
Group C – Engagement (Omni-Channel Drum Bölümü), yeni bir grup tanımı ve yeni bir kategori ile iyileştirildi: Creative Use of Technology (Teknolojinin Yaratıcı Kullanımı). Kategori, daha iyi bir kullanıcı deneyimi ve etkileşimi için teknolojinin yaratıcı ve yenilikçi kullanımıyla ilgili olacak. Pazar sonuç ölçütleri artık Engagement grubunun değerlendirilmesinde daha fazla dikkat çekeceği için giriş yapanların ölçülebilir sonuç verileri sağlaması gerekiyor.
All Juries değerlendirme sürecinde değişiklik
All Juries bölümü üç özel Golden Drum grubu içeriyor: Social Good, Genius Loci/Local Spirit, ve Covid-19. Bu bölümde, birinci değerlendirme turunda dört jüri tarafından kısa listeler belirlenecek. Ardından ödüllerin ikinci değerlendirme aşamasında organizatör tarafından seçilen dört jüri ve her jüri üyesinin iki temsilcisi değerlendirmede bulunacak.
Golden Drum bu Mayıs ayında başlayacak. Tam tarihler için takipte kalın.