29’uncu Golden Drum başvuruları başladı
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği uluslararası yaratıcılık festivali Golden Drum‘ın 29’uncusu için başvurular 10 Mart itibarıyla başladı. Festivale katılım sağlamak isteyen reklamverenler, ajanslar ve pazarlama iletişim uzmanları 21 Ağustos tarihine kadar başvuru yapabilecek. Kazananlar, 10 Ekim’de Slovenya’nın Portorož kentinde düzenlenecek ödül töreninde ödüllerine kavuşacak.
Her yıl kapsamını genişleterek yoluna devem eden uluslararası yaratıcılık festivali Golden Drum bu yıl bu yıl Danimarka, Norveç, İsveç ve İsviçre’den katılımcılara kapılarını açacak. 29’uncu Golden Drum‘da iki yenilik de katılımcıları bekliyor. “Creative Media Excellence Drum” kategorisi ilk defa başvuruya açılırken yarışmada “Yılın En İyi Medya Ajansı”na özel bir ödül de verilecek.
Dünya çapındaki tüm katılımcılara açık tek bölüm olan “Game Changer” adlı bu bölümde ise geleneksel reklam yöntemlerine meydan okuyan işler yarışacak.
“One-Channel Drum”, “Omni-Channel”, “Craft Drum”, “Creative Media Excellence Drum” ve “Creative Business Excellence Drum” bölümlerinin yanı sıra “All Juries” özel bölümünün de yar aldığı Golden Drum, 42 farklı ülkeden pazarlamacıları, reklamcıları, markaları ve tasarımcıları bir araya getirecek.
Genç reklamcılar “Young Drummers”ta yarışacak
Golden Drum’da dünyanın her yerinden 30 yaşın altındaki yaratıcılar, “Slovenian Tourist Board” iş birliğiyle düzenlenen “Young Drummers” özel bölümünde kendini gösterme fırsatı bulacak. Her sene belli bir tema çerçevesinde şekillen özel bölümde bu yıl katılımcılara “Bir Şaheserle Buluşma” söylemi altında brief veriliyor. Kazanan ise 1000 euroluk para ödülünün sahibi olmanın yanı sıra festivale ücretsiz katılma hakkına sahip olacak. 5 kişilik Young Drummers Jürisi’nin başkanlığını ise Mykola Kovalenko Studio’nun Kurucusu ve Tasarım Direktörü Mykola Kovalenko üstleniyor.
The Immortal Awards’a doğrudan giriş bileti
Litttle Black Book ile ortaklığını derinleştiren Golden Drum, Grand Prix kazanan tüm ekiplerin doğrudan ve ücretsiz olarak The Immortal Awards’a katılmasına olanak tanıyor. Ayrıca Golden Drum, AdForum’un dünyanın önde gelen festivallerinde ödül kazanan işler arasından seçilen AdForum Business Creative Report’ta bu yıl bir kez daha yer aldı.
Bu yıl jüride Türkiye’yi temsilen Adform Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Ülke Müdürü Eroğlu ve TBWA\Istanbul Yönetici Kreatif Direktörü Volkan Karakaş yer alacak.
29’uncu Golden Drum’da jüri başkanlıklarını ise şu isimler üstlenecek:
- Pancho Cassis, Partner and Global Chief Creative Officer, DAVID, ABD/İspanya – One-Channel Kategorisi
- Aaron Starkman, Global Chief Creative Officer, Rethink, Kanda- Omni-Channel Kategorisi
- Ashwini Deshpande, Co-Founder Director, Elephant Design, India – Craft Drum Jury,
- Barbara Evans, Managing Partner, Mediaplus Group, Almanya – Creative Media Excellence Kategorisi
- Daniela Iebba, Director of Communications, Global Heineken® Brand, Hollanda – Creative Business Excellence Kategorisi