Golden Drum sahnesinde yer alacak isimler belli oldu
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum sahnesinde yer alacak konuşmacılar belli oldu.
Bu yıl Golden Drum sahnesinde konuşma yapacak isimler şöyle;
- Golden Drum Sahnesi, Netflix EMEA’nın Yaratıcı Strateji Başkanı Dániel Kabai‘yi ağırlayacak. Kabai izleyicilerin Netflix’te sevecekleri içerikleri keşfetmelerine nasıl yardımcı olduklarını anlatacak.
- Dentsu Creative EMEA’nın Chief Experience Officer’ı Rob Chalmers, hızla değişen bir çağda deneyim kavramını ele alacak. Chalmers, bireylerle markalar arasındaki dinamiklerin sürekli olarak yeniden tanımlanmasına değinecek.
- Hindistan’dan Elephant Design’ın Kurucu Ortağı ve Impact Magazine’in 50 En Etkili Medya Kadını’ndan biri olan Ashwini Deshpande “Plurality of Design in India” adlı sunumunda Hindistan’daki geleneksel tasarım kavramlarını ve çağdaş yansımaları ele alacak.
- WARC Creative UK’in Head of Content’i Amy Rodgers, yaratıcı etki krizinin devam edip etmediğini tartışmaya açacak. Amy, kazanan çalışmaları sunacak ve dikkat çekme yarışında neyin işe yaradığını gösterecek.
- Mediaplus Group Almanya’nın Managing Partner’ı Barbara Evans ve Mediaplus Nordic İsveç’in CEO’su Eva Bodecker Thunborg, sürdürülebilirliği ele alacak. “Sürdürülebilirlik – Hadi konuşalım!” başlıklı oturumlarında, gezegenin geleceğini korumak için reklamcılık endüstrisindeki fırsatları yakalamanın öneminden söz edecekler.
- “Büyük AI Tartışması” oturumunda, McCann Worldgroup’un Executive Vice President ve Global Director of Applied Innovation’ı Elav Horwitz ve McCann Worldgroup Romanya Co-CEO ve Chief Creative Officer’ı Catalin Dobre yer alacak.
- Mastercard Polonya, Çek Cumhuriyeti ve Slovakya Pazarlama Direktörü ve bu yılın Glass Lion for Change ödülünün sahibi olan Jerzy Hołub, Mastercard’ın yuvarlak masa toplantısına liderlik edecek.
- Global Heineken Markası İletişim Direktörü Daniela Iebba ve Le Pub Global’in Chief Creative Officer’ı Mihnea Gheorghiu, “150 Yıl Sonra – Sosyalleşmenin Geleceğini Yönlendirmek” başlıklı konuşmada, Golden Drum’da iki kez “Yılın Markası” ödülünü kazanan Heineken’in başarısının ardındaki yaratıcı aklı konuşacaklar.
Golden Drum yaratıcılık festivaline yapılan başvurular 1 Eylül Cuma gününe dek kabul edilecek.
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği uluslararası yaratıcılık festivali Golden Drum‘ın 29’uncusu için başvurular 10 Mart itibarıyla başlamıştı. Festivale katılım sağlamak isteyen reklamverenler, ajanslar ve pazarlama iletişim uzmanları için başvuru tarihi 1 Eylül’e kadar uzatıldı. Kazananlar, 10 Ekim’de Slovenya’nın Portorož kentinde düzenlenecek törenle ödüllerine kavuşacak.
Güncel Haberler