Golden Drum konuşmacıları belli oldu
Türkiye temsilciğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği uluslararası yaratıcılık festivali Golden Drum başvuruları başladı. Bu kapsamda reklamverenler, ajanslar ve pazarlama iletişim uzmanlarının başvuruları 21 Ağustos tarihine kadar kabul edilecek. Ödüller ise 10 Ekim 2024 tarihinde Slovenya’nın Portorož kentinde düzenlenecek olan 30. Golden Drum Awards Show’da takdim edilecek. Gerçekleşecek olan görkemli törendeki konuşmacılar arasında Design Army Kurucusu ve CCO’su Pum Lefebure, Accenture Song Europe CCO’su Adam Kerj gibi yaratıcı dünyanın profesyonel isimleri yer alacak…
En önemli başvuru kriteri başvurulan işlerin 22 Ağustos 2023 ile 21 Ağustos 2024 tarihleri arasında ilk kez lanse edilmesi. Bu kapsamda gerçekleştirilen başvurular, 30’u aşkın ülkeyi temsil eden 56 jüri üyesi tarafından değerlendirilecek ve ödüllendirilecek.
Bu yılın yenilikleri neler?
Bu yıl festival Creative Business Excellence bölümünde B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling gibi yeni kategoriler sunuyor.
Yarışmanın 6 ana bölümü ise şöyle; One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum, All Juries Section.
Bu yılın bir diğer yeniliği ise Golden Drum’ın WARC Creative Rankings‘e dahil olması.
Konuşmacılar belli oldu
Festivale konuşmalarıyla değer katacak isimler ise şöyle;
- Accenture Song Europe CCO’su, Creative Business Excellence bölümünün jüri başkanı ve 100’den fazla büyük küresel reklam ödülünün sahibi olan Adam Kerj, etkileyici bir oturumla festivale katılacak.
- Hakuhodo International CCO’su ve Corporate Officer’ı, Hakuhodo Kettle’ın Kurucusu ve Omni-Channel bölümünün Jüri Başkanı olan Kentaro Kimura, müşterilerin ve toplumun karşılaştığı modern sorunların karmaşıklıklarını ele alacak. Aynı zamanda, yerel kültürleri keşfederek nasıl yenilikçi küresel çözümler bulunabileceğini gösterecek.
- Design Army’nin Co-founder’ı, CCO’su, ve Craft Drum bölümünün Jüri Başkanı Pum Lefebure, “Design for Impact and Action” başlıklı oturumda yaratıcı işlerin topluluklar üzerinde nasıl kalıcı bir etki bırakabileceğini ve olumlu değişimi nasıl tetikleyebileceğini gösterecek.
- Mindshare Global Head of Invention ve Creative Media Excellence bölümü Jüri Başkanı Janet Levine, bir medya ütopyası kurgulayarak dinleyicilere sektördeki ani krizler karşısında benimseyebilecekleri stratejik değişimleri işaret edecek.
- Cheil Worldwide, Global CCCO’su ve President Creative Malcolm Poynton, duygusal yaratıcılığın büyük başarılara yol açtığını gösteren psikolojik bulguları paylaşacak. Poynton marka algısı ve reklam etkinliği hakkında da çarpıcı içgörüler ortaya koyacak.
- Imagen Insights CEO’su Jay Richards, tüketici davranışındaki önemli değişimlerin markalar ve ajanslar üzerindeki etkilerini inceleyecek. Pazarlamacıların Z kuşağı ve Alfa jenerasyonu ile etkili bir şekilde etkileşim kurmak için hangi içgörülerden yararlanabileceğine değinecek.
- Hasan & Partners CEO’su Riku Vassinen, sektörün abartılı bir marka amacına takıntılı olmasının nasıl bir odak kaybına yol açtığını sorgulayacak ve mizahtan nasıl daha iyi faydalanılabileceğini ortaya koyacak.
- AnalogFolk Group’un global CEO’su ve One-Channel Drum Jüri Başkanı Guy Wieynk, “Unveiling Creativity: Embracing Diversity in Eastern Europe” başlıklı konuşmasında, sanattaki kapsayıcılığın daha parlak bir gelecek tasarlamadaki önemini vurgulayacak.