Golden Drum’da shortlist’ler açıklandı!
28’nci kez dünyanın dört bir yanından reklamveren, ajans ve pazarlama iletişimi profesyoneline kapılarını açan Golden Drum, jüri üyelerinin değerlendirmeleri sonucunda hazırlanan 2022’nin shortlist’lerini yayınladı! Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum’da bu yıl toplamda 24 ülke katıldı. Havas Istanbul, Reckitt için hazırladığı “Cap the Tap” projeleriyle 6 farklı alt kategoride yer alarak yarışmada Türkiye’den öne çıkan tek ajans olmayı başardı…
Hırvatistan’ın Rovinj kentinde 23 Eylül’de gerçekleşecek törene sayılı günler kala büyük ödüle bir adım daha yaklaşan ajanslar ve işleri belli oldu! Seçkin profesyonellerin başkanlık ettiği jüri ekibinin değerlendirmeleri sonucu açıklanan Golden Drum 2022 shortlist’lerinde Havas Istanbul “Out of Home (OOH), Media & Entertainment”, “Design, Product Design”, “Innovation Craft”, “Engagement, Direct”, “Sustainable Business Solutions, Product & Services” ve “Innovation, Product or Service Innovation” kategorilerinde yer aldı.
Golden Drum’da projeler One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum başlıklı 4 ana kategoride değerlendirilecek. Öte yandan bu yıl yarışmaya dahil olan iki yeni kategoride de “Digital Agency of the Year” ve “Production Agency of the Year” ödülleri de 23 Eylül’de canlı yayınlanacak olan Golden Drum Awards Show’da sektörle buluşacak…