Golden Drum sürdürülebilirlik kupalarıyla taçlanıyor!
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Avrupa’nın en prestijli yaratıcılık festivallerinden Golden Drum, “Re:start the Future” (Geleceği Yeniden Başlat) mottosuyla sürdürülebilirliği merkeze alıyor. Ödüllerini de bu kapsamda revize eden festivalde bu yılın kazananları “Sürdürülebilirlik Kupalarıyla” onurlandırılacak.
Geçtiğimiz yıl COVID-19 sebebiyle iptal edilen Golden Drum, bu yıl tüm hızıyla kaldığı yerden devam ediyor. Üç gün sürecek olan festivalde sektörden önemli isimler kişisel deneyimlerini ve trendleri paylaşacak. Etkinlik 13-15 Ekim tarihleri arasında tamamen online olarak gerçekleşecek.
Bu yıl Golden Drum’da dikkat çeken önemli noktalardan biri, sürdürülebilir eğilimleri ve küresel karbon ayak izinin azaltılmasını desteklemek adına bu yılın kazananlarını “Sürdürülebilirlik Kupalarıyla” ödüllendirecek olması. Epigram şirketi tarafından üretilen kupaların hammaddesinin büyük bir kısmı ise geri dönüştürülmüş plastiklerden oluşuyor.
Kupalar, Slovenya’daki Luna\TBWA ajansı tarafından 2018’deki Golden Drum Festivali için tasarlanan logoyu içeriyor.
“Doğal ve geri dönüştürülmüş malzeme fikrinin ödülleri prestijden uzaklaşmak yerine, onları önemli bir mesajla karakterize ettiğini düşünüyoruz. Golden Drum ödülünün görünümü festivalin yeni vizyonunu yansıtıyor. Bu yıl yarışmayı yeniden yapılandırdık ve yeni bir kupa, yeni bir çağı başlatmak için mükemmel bir yol. Yeni festival DNA’sını bünyesinde barındıran bir kupaya bakıyorsunuz” dedi. Sloven Reklam Odası ve festivalin Başkanı.
Festivalin CEO’su Polona Simčič ise şöyle ekledi; “Golden Drum Festivali, ödüllerini yeniden tasarlayarak sadece yaratıcı mükemmelliğe değil, aynı zamanda hepimizin bir arada var olduğu kendi dünyamıza da saygı gösteriyor.”