Türkiye, Golden Drum’dan 2 ödülle döndü
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği, bu yıl 29’uncu kez gerçekleştirilen Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum’dan 2 ödülle dönüyor Türkiye. Ülkeye bu ödülleri getiren ajanslar ise TBWA İstanbul ve Happy People Project oldu…
Türkiye’ye ödülü getiren ajanslardan biri Jaguar Land Rover için tasarladığı “We Named It ”Defender” For A Reason / Ken Jones” kampanyasıyla B. Print, Print & Publushing kategorisinde Gümüş ödüle uzanan TBWA İstanbul oldu.
Happy People Project Yazarı Damla Adalı ve Sanat Yönetmeni Selim Burunkaya ise “Imagine Slovenia” adlı projeyle Young Drummers jürisi tarafından mansiyon ödülüne layık görüldü.
Golden Drum ödülleri sahiplerini buldu
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum’ın kazananları belli oldu. Törende çeşitli kategorilerde 50 Bronz, 37 Gümüş, 29 Altın ödül ve 12 Grand Prix sahiplerini buldu. Yılın Ajansı unvanı LePub’a verilirken, en çok puanı toplayan McCann Worldgroup ise Yılın Network Ajansı ilan edildi. Marka Grand Prix’si Mastercard’ın olurken, McCann Polonya Managing Director’ı Marcin Sosiński yaratıcı yönetmenliğini üstlendiği “Where to Settle” (Nereye Yerleşilmeli?) kampanyasıyla Yılın Yaratıcı Yönetmeni unvanını kazandı.
Güncel Haberler