Golden Drum’dan Türkiye’ye ödül yağdı!
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği, bu yıl 30’uncusu düzenlenen Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum’ın kazananları belli oldu. Mastercard ile ortaklaşa sunulan ve 10 Ekim 2024’te Slovenya’nın Portorož kentinde gerçekleşen heyecan verici Golden Drum Ödül Töreni’nde çeşitli kategorilerde 62 Bronz, 58 Gümüş, 37 Altın ödül ve 17 Grand Prix sahiplerini buldu. Yılın Ajansı unvanı LePub Milan’a verilirken, en çok puanı toplayan McCann Worldgroup ise Yılın Network Ajansı ilan edildi. Festivalde Türkiye’nin karnesi ise oldukça etkileyici! Geride bıraktığımız yıl festivalden yalnızca 2 ödülle dönen sektör, bu yıl; 7’si Bronz, 5’i Gümüş, 1’i Altın ve 2’si Grand Prix olmak üzere toplam 15 ödülle ayrıldı…
İşte Golden Drum’da Türkiye’den ödül kazanan kreatif işler
VML Istanbul’a 1’i altın 5 ödül!
VML Istanbul Golden Drum’dan tam 5 ödülle döndü.
Ajansın Penti için hazırladığı Penti PALPBOX projesi; Packaging Design ve Direct kategorilerinde Gümüş, Branded & Unbranded Health Awareness kategorisinde ise Bronz ödülün sahibi oldu.
VML Istanbul’un KARACA HOME için hazırladığı FITBOWL projesi ise Consumer Products kategorisinde gümüş, Product Design kategorisinde ise Altın ödüle uzandı!
Happy People Project İstanbul, Golden Drum’dan mutlu döndü
Happy People Project İstanbul, Golden Drum’ı 3 bronz ödülle ardında bıraktı.
Ajansın Türk Eğitim Vakfı (TEV) için hayata geçirdiği This Is All I Can Afford (Gücüm Bu Kadarına Yetiyor) projesi Ambient Media katgerosinde, Paşabahçe için hazırladıkları Neighbourfood çalışması Ambient & Experiential kategorisinde ve Türkiye Gençlik Filarmoni Orkestrası için hayata geçirdikleri TUGFO 2024 Typography kategorisinde Bronz ödüle layık görüldü.
“Kadın Cinayetlerinin Üzeri Örtülmesin” diyen TBWA\Istanbul’a Grand Prix!
TBWA\Istanbul’un BirGün Gazetesi için hayata geçirdiği ve oldukça ses getiren kampanyası “Kadın Cinayetlerinin Üzeri Örtülmesin” Print & Publishing kategorisinde Bronz, Print/Outdoor kategorisinde ise Grand Prix kazandı!
Ajansın Twitch Game Changer adlı sıra dışı yaratıcı işi ise Streaming/Downloadable Creative Content and Podcasts kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu.
Havas İstanbul Citroen kampanyası ile Golden Drum’da kendine “yer buldu”
Havas İstanbul Citroen Ami’nin diğer elektrikli araçlardan farkını “hem şehir içi otoparklarda hem de ev prizlerinde kolayca yer bulabilmesi” olduğu içgörüsüyle hazırladığı kampanyasıyla Print & Publishing kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu…
LÖRN Creative Agency’ye 2 ödül
LÖRN Creative Agency’nin BEKO için hayata geçirdiği, odağında ise “Eko-Anksiyete”nin yer aldığı Domino The Little One projesi Digital Illustration & Design kategorisinde bronz ödülün sahibi olurken; Storytelling kategorisinde ise gümüş ödül kazandı.
Sembollerin dönüşümü Rafineri Istanbul’a Grand Prix’yi getirdi
Rafineri Istanbul ise Caché Istanbul için hayata geçirdiği The Symbols of Change ise Product Design kategorisinde Grand Prix’ye kavuştu! Türk kilimlerinin içine gizlenmiş ataerkil sembolleri bulup yeni anlamlara dönüştüren proje Türk kadınının eşitlik mücadelesiyle değiştirdiği kalıpları bu kez kilime işliyor…