GoodWorks, Eurocom Worldwide ağına katıldı
GoodWorks, global PR ağı Eurocom Worldwide’a katıldı. Deneyim ve birikimleriyle Türkiye pazarında uluslararası şirketlere hizmet verecek olan GoodWorks, Eurocom Worldwide işbirliği ile Türkiye’deki iş ortaklarına da uluslararası pazarlarda ve B2B operasyonlarında destek sağlayacak.
Eurocom Worldwide; Avrupa’nın yanı sıra Birleşik Arap Emirlikleri, Çin, Hindistan, Brezilya gibi birçok ülkeyi kapsıyor ve dünyanın beş farklı kıtasında faaliyet gösteriyor. 2002 yılında Londra’da kurulan ve şu anda 29 iletişim ajansı ile 500’ü aşkın iletişim uzmanını bünyesinde bulunduran Eurocom Worldwide’a Türkiye’den katılan ilk ajans ise GoodWorks oldu.
Dünyanın bağımsız ve lider iletişim ajansı ağı Eurocom Wolrdwide’a katılmaktan büyük heyecan duyduklarını belirten GoodWorks Ajans Başkanı Ergun Gümrah; “7. yaşını kutlayan ajansımız kısa sürede imza attığı başarılara bir yenisini daha ekledi. Bu başarı, uluslararası standartların üstünde danışmanlık verme tutkumuzla çalışan arkadaşlarımızındır. Eurocom Worldwide ağına katılarak hem GoodWorks’ü hem de ülkemizi küresel arenada temsil etmenin gururunu yaşıyoruz. Bu vesileyle önümüzdeki dönemde global pazarlara açılacak, Eurocom Worldwide üyesi ajanslarla iş birliği halinde faaliyetlerimizi genişleterek büyümemizi daha da artıracağız” dedi.
Eurocom Worldwide Network Direktörü Isabel Radwan ise “Türkiye’de sektörünün öncü ajansı olan GoodWorks’ü ağımıza dahil etmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Yetenekli ekibi, güçlü referansları ve etkin müşteri portföyü ile GoodWorks, Eurocom Worldwide’ın girişimci ruhu ile tam olarak örtüşüyor” şeklinde görüş verdi.