Google, hastalık teşhis eden bir yapay zeka geliştirdi | Son 24 saatin gündemi
Hastalıkların erken belirtilerini tahmin etmek için yapay zekayı kullanmaya başlayan şirketler arasına Google da katıldı. Şirket, 300 milyon ses parçasıyla eğittiği yapay zeka sayesinde tüberküloz ve grip gibi solunum hastalıklarının erken teşhisini yapabiliyor. Akıllı telefonlardan ulaşılabilecek bu hizmet sayesinde kişinin konuşmasından hasta olup olmadığı anlaşılabilecek.
Tüketicinin “seni bir daha görsem” dediği lezzetler
Geçmiş kimi zaman bir kokuyla kimi zaman da anımsadığımız bir lezzetle hafızamızdan çıkıp geliyor. Kimi zaman “winx dondurması”, kimi zaman “patlayan şeker”ler kimi zamansa “3 TAT”lı çikolatalar… Ancak o lezzetlerden bazılarına artık raflarda rastlamak mümkün değil. Geçmişe ve o lezzetlere özlemi dinmeyenlerse yeri geliyor change.org’da “geri gelsin” diyerek imza kampanyası bile başlatabiliyorlar! İşte o lezzetlerden bir kısmını sizin için derledik…
Hot Wheels bu kez “Not Wheels”…
Oyuncak devi Mattel, Hot Wheels arabaları için yeni bir koleksiyon hazırladı. Bu koleksiyon kapsamında sanat kolektifi MSCHF ile bir araya gelen Mattel, “Not Wheels” olarak adlandırdığı yeni aracı piyasaya sürdü. Hot Wheels’ın bilinen şık ve parlak modellerinden oldukça uzak olan bu araba, özellikle antika severlerin hoşlandığı eski püskü ya da hurda görünümlerine bir saygı duruşu niteliğinde…
Veliler “uygun fiyatlı okul çantası” avında!
Yeni eğitim-öğretim yılıyla birlikte milyonlarca öğrenci ve öğretmen, heyecanla okullarına geri dönüyor. Ancak içinde bulunduğumuz ekonomik krizle birlikte heyecan yerini “telaş”a bıraktı demek yanlış olmaz. Peki bu telaşın içerisinde tüketicilerin internette en çok araştırdığı ürünler hangileri? Yanıtlar cimri.com’dan geliyor…
“Sektörünü büyüten markalar” Marketing Türkiye Eylül sayısında!
Yazın adım adım sonuna gelirken Marketing Türkiye Eylül sayısıyla birlikte sonbaharı dopdolu içeriğiyle karşılıyor! Yarattıkları rekabet ortamıyla sektördeki rakiplerine öncülük ederek onlara da kazandıran, daha net bir ifadeyle sektörünü büyüten markalar Eylül sayısının kapağına taşınıyor.
Öte yandan harçlık ekonomisinden pazarlamanın yükselen fenomeni deneyim evlerine, emeklilerin büyük çaresizliğinden “Dünyaya pazarlama öğretiyoruz!” diyen Murat Ülker’in söyleşisine, hayvan haklarının koruyucularından polimat pazarlamacılara dek her satırı içgörü dolu dosyalar yeni sayıda okurları bekliyor…
Marketing Türkiye’nin yeni sayısına D&R’lardan ulaşabilir, Dijital Abonelik ile Marketing Türkiye web sitesi üzerinden ve Türk Telekom e-Dergi uygulaması aracılığıyla okuyabilirsiniz.
Surreal 2 yılda kahvaltılık gevrek pazarını nasıl dönüştürdü?