Google, Imagen 3 görüntü oluşturma özelliğini tüm Gemini kullanıcılarına açtı | Son 24 saatin gündemi
Google’ın Imagen 3 görüntü oluşturma özelliği, artık tüm Gemini kullanıcılarına açıldı. Mayıs ayında tanıtılan bu model, yüksek görsel kalitesi, gerçekçilik ve farklı stil seçenekleriyle dikkat çekmişti.
Kullanıcılar, komutlarına “çiz, oluştur” gibi ifadeler ekleyerek ve belirli bir tarz belirterek (örneğin, “modern sanat tarzında bir yeşil elma”) görseller oluşturabiliyor.
Ücretsiz hesaplar, insan içeren görseller oluşturamayacak ancak görselleri indirip kaydedebilecekler.
Imagen 3’ün Türkiye’deki kullanımının yaygınlaşması biraz zaman alabilir çünkü yapay zeka, Türkçe komutlarla her zaman beklenen sonuçları veremeyebiliyor. Uygulamanın resmi sayfasında, komutların en iyi şekilde İngilizce dilinde çalıştığı belirtiliyor. İngilizce olmayan komutlar için ise bir çeviri özelliği mevcut.
Eylül ayının reyting şampiyonu gazetecileri belli oldu!
Marketing Türkiye için Medya Takip Merkezi’nin kapsamlı bir analizle hazırladığı ve Türkiye’de ilk defa YouTube gazetecilerinin reytinglerini ortaya koyan “YouTube Rating Report” basında da büyük bir yankı uyandırmış ve 7 milyon erişime ulaşmıştı. Geçmişten bugüne kapsamlı bir analiz sunan raporun ikincisi ise Eylül ayındaki rekabete ışık tutuyor. Peki geride kalan ayda en çok içerik üreten gazeteciler kimler oldu? Kimin haberleri gündem yarattı, YouTube reytinglerine ambargo koydu? En çok hangi gazetecilerin içerikleri beğenildi, abone sayısını en çok artıranlar kimler oldu?
Hepsi ve çok daha fazlasının yanıtlarını incelemek için TIKLAYIN!
Tüketiciler “sürdürülebilir moda” hakkında ne düşünüyor?
Uzunca bir zamandır moda endüstrisinin en önemli gündem maddelerinden birini oluşturuyor sürdürülebilirlik… Moda dünyasının bu alanda attığı adımlar tüketici davranışlarını da yeniden şekillendiriyor. Twentify Araştırma’nın yapay zeka destekli platformu Quals.ai ile Fransa genelindeki tüketicilerle gerçekleştirdiği araştırma, sürdürülebilirliğin moda üzerindeki etkilerini ortaya koyarken moda markalarının tüketici davranışlarını nasıl etkilediğini de gözler önüne seriyor…
Araştırmanın tamamını incelemek için TIKLAYIN!
L’Oréal Türkiye “Bilim Kadınları İçin” Programı bilimde devrim yaratacak projelerle 22. yılında
Dünyanın bilime, bilimin kadınlara ihtiyacı var yaklaşımıyla L’Oréal Türkiye’nin UNESCO Türkiye Milli Komisyonu iş birliğiyle yürüttüğü, Türkiye’nin en uzun soluklu kurumsal sosyal sorumluluk projelerinden olan “Bilim Kadınları İçin” Programı 22’nci yılında. Bilimde cinsiyet eşitliğini desteklemek, bilim kadınlarının başarılarını görünür kılmak ve yeni nesillere ilham kaynağı olmak için L’Oréal Türkiye’nin “Bilim Kadınları İçin” Programı’nda genç ve yetenekli dört bilim kadını ses getiren projeleriyle ödüle layık görüldü.
Kristal Elma’da iyi fikirler kazandı!
Reklamcılar Derneği’nin bu yıl 36’ncı kez düzenlediği Kristal Elma’da ödüller, 7 Ekim’de Rixos Tersane Istanbul’da gerçekleşen törenle sahiplerine takdim edildi. Tüm güne yayılan içeriğiyle Kristal Elma bir kez daha kreatif dünyayı bir çatıda topladı. 9 Büyük Ödül kazananları ve Kristal Elma kazanan 115 kampanya sahnede ödüllendirildi.
36. Kristal Elma Ödülleri’nin Sahiplerini incelemek için TIKLAYIN!