Apple etkinliğinde gözler Nike ayakkabıdaydı | Son 24 saatin gündemi
Apple, Let Loose etkinliğinde 2 yılın ardından yenilenen iPad modellerini tanıttı. Söz konusu etkinliğe iPad ile tasarlanan Nike bir ayakkabılarıyla katılan Tim Cook etkinliğin yıldızı oldu. Tabii bunda ayakkabılarının etkisi büyük…
Çok sevilen ve sosyal medyada çok konuşulan “Nike Air Max 1 ’86” maalesef türünün tek örneği ve Nike’nin ikonik swoosh’unda “Made on iPad” ifadesi yer alıyor.
LEGO Türkiye çocuklar için uzayı İstanbul duvarlarına taşıdı
LEGO Türkiye ve Onaranlar Kulübü iş birliği ile Müze Gazhane, Moda, Nişantaşı, Abbasağa ve Feriköy olmak üzere İstanbul’un beş farklı noktasında şehrin duvarları 3D uzay temalı sokak yerleştirmelerine büründü. LEGO dünyasının renkli ve keşif dolu ruhunu yansıtan uzay tasarımları şimdi çocuklara ilham olacak. LEGO yapım parçaları, LEGO Uzay setleri ya da boyalardan yola çıkarak kendi uzay hayallerini LEGO Türkiye ile paylaşan çocukların tasarımları LEGO mağazaları ve diğer LEGO satış noktalarının vitrinlerine taşınacak. Temmuz sonuna kadar vitrinlerde adeta uzaya açılan bir geçit havası estirecek tasarımlar için son başvuru tarihi 19 Mayıs. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Pepsi yeni bir taktik deniyor: Yemeğini Coca-Cola ile ye, artığının tadını Pepsi ile çıkar
Amerikalıların yaklaşık yüzde 70’inin yeni yemek pişirmek ya da sipariş etmek yerine önceki yemeklerinin artıklarını tercih ettiğini keşfeden Pepsi, artık ilgiyi Coca Cola’dan çalmak yerine, “kalan yemeklerin tadını bizimle çıkar” diyor.
Kampanya, insanların genellikle atmaya meyilli oldukları yiyecekleri lezzetli ve doyurucu öğünlere dönüştürmenin bir yolunu sunarken Pepsi’nin eğlenceli ve rahat imajını pekiştirmeye yardımcı oluyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Samsung rahatsız edici reklamlara reklam vererek savaş açtı…
Reklamlar bazen gerçekten can sıkıcı olabiliyor. Herkes muhtemelen bu konuda hemfikirdir. Ancak Samsung ve Leo Burnett bunu bir adım öteye taşıyor: Yeni Samsung Galaxy S24 Ultra’nın yapay zeka destekli Nesne Silme özelliğini tanıtmak için “Annoying Ads” adlı gerilla kampanyasıyla karşımıza çıkıyor. Çünkü bu özellik, fotoğraflardan ve reklamlardan istenmeyen nesneleri kolayca kaldırabiliyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Met Gala’nın kırmızı halısından IKEA raflarına: DÖJA Havlu Elbise
Moda ve sanat dünyasındaki en prestijli etkinliklerden biri olan Met Gala (Metropolitan Museum of Art Costume Institute Gala) her yıl New York’taki Metropolitan Sanat Müzesi’nde moda dünyasının en büyük isimlerini, ünlüleri, sanatçıları ve tasarımcıları bir araya getiriyor. Her yıl tüm dünyanın dikkatlerini üzerine çekmeyi başaran etkinlikte bu yıla damga vuran isimlerden biri de Doja Cat oldu. 2024 Met Gala kırmızı halısına, sırılsıklam görünen, beyaz transparan Vetements tişört elbisesiyle çıkan Doja Cat partiye de beyaz bir havlu içinde katıldı. Tüm dünyada ses getiren bu kostümse IKEA için elbette bir pazarlama fırsatı demekti ve olan oldu: “DÖJA havlu elbisesi” IKEA raflarında yerini aldı. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.