Apple, Vision Pro’dan vazgeçti | Son 24 saatin gündemi
Ünlü Apple analisti Ming-Chi Kuo, zayıflayan talep nedeniyle Apple’ın 2024 yılı için Vision Pro gözlük sevkiyat tahminlerini düşürdüğünü ve gelecek model için planlarını yeniden gözden geçirdiğini söyledi.
Kuo’nun kaynakları Vision Pro’nun ABD’de dahi talebin az olduğu ürünün ABD dışındaki pazarlara çıkışının askıya alındığını belirtiyor. Bu kapsamda teknoloji devinin sevkiyat beklentisinin 800 bin adetten 400 bin adede kadar düştüğüne işaret ediliyor.
Beklenmeyen talep düşüşüyle karşı karşıya kalan Apple, şu anda planlarını gözde geçiriyor ve daha düşük maliyetli giriş seviyesi karma gerçeklik gözlüklerini 2025 yılından sonraya erteleyebilir. Hatta tamamen iptal de edebilir.
Koç Holding, sahte hesaplara ilişkin hukuki süreç başlattığını duyurdu
Koç Holding, son dönemde Koç Topluluğu Şirketleri ve Koç ailesi mensuplarının isimlerini kullanan, ses ve görüntülerini taklit ederek sahte sosyal medya ve web sitesi açan dolandırıcılara karşı yasal işlem başlatıldığını kamuoyuna duyurdu.
Koç Holding sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı açıklamada dolandırıcılık uyarısında bulundu. Açıklamada, dolandırıcılık yöntemleriyle yatırım çağrısı da dahil olmak üzere internet kullanıcılarından çeşitli haksız ve hukuka aykırı taleplerde bulunduğu tespit edilen hesap ve sitelere ilişkin hukuki hakların kullanıldığı vurgulandı. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
adidas parkuru açtı: Şehrin en iyi koşucusu aranıyor
Accenture Song İsveç ve adidas şehrin en iyi koşucusunu ortaya çıkarmak için iş birliği yaptı. Stockholm’deki koşucuların tutkusunu yeniden alevlendirmek için başlatılan “Billboard Koşusu” kampanyası aynı zamanda bir oyun çağrısı. Reklam filminde bir grup koşucunun billboard’daki QR kodu ilk okutan olmak için gerçekleştirdiği eğlenceli yarışa şahit oluyoruz…
McDonald’s Z kuşağını doğal ortamında yakaladı!
Doğadaki gece yaşayan ve avlanan türler gibi Z kuşağı da geç saatlere kadar dışarıda takılıp gecenin sonunda enfes bir yemeğin tadını çıkarmayı seviyor. Tam olarak bu noktadan yola çıkan McDonald’s ise Leo Burnett İtalya iş birliğiyle hazırladığı “Nocturnal Creatures” kampanyasını bir belgesel edasında sunuyor… Kampanyayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Patiswiss’in yeni yönetim kurulu başkanı belli oldu!
Satın aldığı Patiswiss marka çikolatanın küflenmiş çıkması üzerine tepki gösteren bir kişi yaşadığı olumsuz deneyimi sosyal medya hesabından paylaştı. Paylaşıma tepki gösteren markanın CEO’su Elif Aslı Yıldız Tunaoğlu, sosyal medyada müşterisine sert bir dille tepki gösterdi.
Süreç, marka için adeta krize dönüştü. Tunaoğlu, tepkiler dinmeyince görevinden istifa etti ve yerine yeni bir yönetim kurulu başkanı seçileceğini söyledi.
Patiswiss’in resmi hesaplarından yapılan açıklamaya göre şirketin Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Ali Sinan Tunaoğlu getirildi.