CNBC-e yayında… | Son 24 saatin gündemi
Türk televizyon tarihine farklı yayın formatı ve Türkçe altyazılı içerikleriyle damga vuran CNBC-e yayın hayatına başladı. CNBC-e şimdi Kablo TV:38, Digiturk:30, D-Smart:38, Tivibu:42, TV Plus:31 ve S Sport Plus’ta yayında.
Objektif ve doğru haber içeriğiyle, iş dünyasında küresel ölçekte yaşanan gelişmeleri Türkiye perspektifinden değerlendirecek olan CNBC-e, tüm dünya finans piyasalarında yaşanan son gelişmeleri kapsamlı rapor ve özel röportajlarla iletecek. Kanal, yerel bakış açısını küresele taşıdığı gibi küresel olayların yerel pazarı nasıl etkilediğini de izleyicisiyle paylaşacak.
İlbak Holding bünyesinde yer alan CNBC-e, gün boyu sürecek canlı yayın içeriğiyle bölgeye dair finans ve iş dünyası haberlerine yer verirken iç ve dış yapımlardan alınan dizi, yarışma programı gibi farklı ve kaliteli eğlence içeriklerini izleyicilerle buluşturacak. Kanalın yayın içeriği, Abu Dhabi, Londra, New York ve Singapur dahil olmak üzere dünyanın dört bir yanındaki CNBC bürolarının uluslararası yayınlarıyla desteklenecek.
Bayram tatilinde rota belli oldu!
Bayram tatili yaklaşırken planlar da giderek netlik kazanıyor. Peki bu tatilde kimler yola çıkıyor kimler şehirde? arabam.com’un paylaştığı araştırma sonuçlarına göre katılımcıların yüzde 36’sı “Bu bayramda ne yapacaksınız” sorusunu “memleket ziyareti” şeklinde yanıtlıyor. Otel tatili yapacak olanların oranı yüzde 9 iken, kamp tatili yapacağını söyleyenlerin oranı yüzde 3 olarak verilere yansıyor. Yüzde 5’lik kesim bayramda çalışacağını belirtirken katılımcıların yüzde 47’si ise şehirde kalacağını, uzun yol yapmayacağını söylüyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
“Dijital Tüketici Trendleri Araştırması” bize neler söylüyor?
Her yıl küresel olarak tüketicilerin dijital alışkanlıklarının ve yaklaşımlarının nabzını tutan Deloitte, 2023 yılı Dijital Tüketici Trendleri Araştırması’nı yayınladı. Türkiye’nin de içinde yer aldığı 20 farklı ülkede 27 bin kişiyle gerçekleştirilen araştırma, dijital ürün ve servislere ilişkin kullanım alışkanlıkları, deneyimi ve satın alma eğilimlerini ortaya koyarken pek çok çarpıcı içgörü sunuyor. Raporun çıktılarına ve Deloitte Türkiye Teknoloji ve Dönüşüm Hizmetleri Lideri Hakan Göl‘ün değerlendirmelerine daha yakından göz atmak için TIKLAYIN.
CNBC-e 10 Haziran’da yayın hayatına başlıyor
Türk televizyon tarihine farklı yayın formatı ve Türkçe altyazılı içeriğiyle iz bırakan CNBC-e yeniden ekranlara dönüyor. 10 Haziran’dan itibaren yayın hayatına başlayacak olan CNBC-e, haber programlarıyla iş dünyasında küresel ölçekte yaşanan gelişmeleri Türkiye perspektifinden değerlendirecek. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Heinz ve KitKat’dan çılgın iş birliği: “KitKatChup”
Kuşkusuz ketçap birçok yiyecekle iyi eşleşebilir, ancak çikolatanın bu yiyeceklerden biri olduğunu söylemek zor. TikTok’ta viral olan Kit Kat-ketçap kombinasyonu trendini fırsat bilen Heinz ve Kit Kat, çılgın bir iş birliğine imza atarak bu önyargıyı yıkmayı hedefliyor.
Her iki marka da sosyal medya hesaplarında çikolata ve ketçabın ilginç kombinasyonunu denediği videolar yayınladı. Hatta daha da ileri giderek “KitKat’Chup” yani “ketçaplı çikolata” adını verdikleri bir çikolata hazırladılar. Kampanyanın görseli, Kraft Heinz’ın yaratıcı ajansı The Kitchen tarafından hazırlandı ve “Cesaret edebilir miydiniz?” notuyla paylaşıldı.