Coca-Cola’nın muadili sosyal medyanın gündeminde | Son 24 saatin gündemi
Kayalı Grup’un pazarda enerji içecekleriyle yer eden Diriliş markası, şimdi kola ürünlerini yüzde 100 yerli etiketiyle raflara çıkarıyor. “Damağınızın Tadı!” sloganıyla kırmızı beyaz ambalajıyla satışa çıkan ürünün web sitesinde yer alan temel vaadi “Diriliş Cola, günlük enerji ihtiyaçlarınızı karşılamak ve sizi canlandırmak için tasarlanmış özel bir içecektir. Bu içecek, içeriğinde bulunan özel bileşenler sayesinde enerjinizi artırmaya ve vücudunuzu canlandırmaya yardımcı olur” şeklinde ifade ediliyor.
Daha çok mutluluk, paylaşma, serinleme gibi vaatlerle anılan kolanın enerji ihtiyacı üzerinden anlatılması markanın ana pazarının enerji içecekleri olduğunu da hatırlatıyor tüketiciye.
Pek çok kullanıcının şaşkınlıkla karşıladığı konu kısa sürede sosyal medyanın gündeminde yer etti.
Olimpiyat meşalesini taşıyan markalar
“Markalar olimpiyatlarda madalya peşinde!” dosyasının ilk bölümünde Won Ajans Başkan Yardımcısı Neyire Katipoğlu liderliğinde Olimpiyatlar ve Olimpizm ruhundan 2024 Paris Olimpiyatlarına ve Olimpiyatların marka evrenindeki iz düşümüne dek panoromik bir bakış sunmuştuk. Şimdi ise sırada Team Türkiye’yi Paris’te yalnız bırakmayan ve Olimpiyat meşalesini taşıyan markalar var… Olimpiyat markalarına ve haberin detaylarına göz atmak için TIKLAYIN.
“Inside Out 2” tüm zamanların en çok hasılat yapan animasyonu oldu
Disney ve Pixar’ın duygusal kontrol merkezleri şu anda tam gaz çalışıyor. Zira Pixar’ın Inside Out 2 filmi, Disney’in Frozen II’sini geçerek tüm zamanların en çok hasılat yapan animasyon filmi unvanını elde etti. Devam filmi tam 1,46 milyar dolar gişe hasılatına ulaştı.
Bu başarının ardında nostalji ve yeni yüzlerin güçlü bir karışımı yatıyor. Neredeyse 10 yıl sonra, izleyiciler Riley ile yeniden buluşuyor ve onun ergenliğin çalkantılı döneminde güvenilir ekibi – Neşe, Üzüntü, Tiksinme, Korku ve Öfke – ile birlikte büyümesine tanık oluyorlar. Kaygı, Kıskançlık ve Nostalji gibi yepyeni duyguların tanıtılması, filme derinlik ve gerçekçilik katıyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
“Gizli müşteriler” perakendenin notunu kırdı!
XSIGHTS Müşteri Deneyimi ve Gizli Müşteri Departmanı’nın yayınladığı rapora göre 2024’ün ikinci yarısında (ilk yarıya oranla) perakende sektörünün hizmet kalitesinde yüzde 3’lük bir düşüş yaşandı. Söz konusu düşüşün başlıca sebepleri olan satış çabası ve karşılama kategorileri perakende sektörünün en çok efor harcaması gereken alanlar olarak verilere yansırken rapor, en iyi hizmet kalitesi sunan sektörleri de öne çıkarıyor. Detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Ünlü peynir markası Babybel’den soyulabilir reklam panoları!
Peynir markası Babybel, Olimpiyatlar öncesinde “İyilik Başlasın” sloganıyla hayata geçirdiği soyulabilir reklam panolarını tanıttı.
Bir klasik haline gelen “Oyun başlasın” sloganından hareketle hayata geçirilen kampanya için iki reklam panosu hazırlandı ve İngiltere’nin Manchester ile Londra kentlerine konumlandırıldı.
Kampanyayı daha çarpıcı kılmak için hem Manchester hem de Londra’daki reklam panolarında Babybel’i soymak üzere merdivene çıkmış bir kişi de yer aldı.
BETC imzası taşıyan kampanyada Babybel, TV Suncusu Mark Wright, jimnastikçi Max Whitlock, kadın futbol milli takımı oyuncuları ve profesyonel bir pickleball oyuncusu da dahil olmak üzere spor profesyoneliyle iş birliği yaptı.