GPT-4o ücretsiz olarak erişimine açıldı | Son 24 saatin gündemi
OpenAI, GPT-4o’nun ücretsiz üyeliklerin de erişimine açacağını duyurdu. GPT-4o modeli anlık tercüme yeteneğine, sunuculuk ve hakemlik becerisine, grafik analiz kabiliyetine ve daha pek çok özelliğe sahip. Ayrıca söz konusu gelişmeyle birlikte kullanıcılar başkaları tarafından oluşturulan özel GPT’lere de erişebilecek.
Tüm bu özelliklere tüm üyeler ücret ödemeden, erişebiliyor ancak bir sınırlama söz konusu. Limit aşıldığında GPT-4o yerini GPT 3.5’e bırakıyor.
Forbes, Türkiye’ye geri dönüyor
Geçtiğimiz günlerde CNBC-E’nin Türkiye’ye dönüşü oldukça ses getirmişti. Şimdi ise global bir yayının dönüşü söz konusu… Türkiye’deki yayın hayatını 2020 yılında sonlandıran Forbes, 1 Haziran’da Türkiye’ye geri dönüyor.
Yeni lisansörü ise Forbes’un 2020 yılında yayınladığı “En Zengin 100 Türk” listesinde yer alan Erden Timur’un şirketi TMR Yayıncılık oldu.
Merve Dizdar, “İz bırakan siz olun!”
Penti’nin, hayatın tüm iniş çıkışlarına rağmen duruşlarıyla ilham veren kadınların kendi iz bırakan hikayelerini anlattığı “İz Bırakan Sen” platformu yayına başladı. İz bırakan hikayelerin ilkini Cannes Film Festivali’nde “En İyi Kadın Oyuncu” ödülünü kazanan Merve Dizdar anlatıyor. Hayatındaki anlamlı kesitleri samimiyetle paylaşan Dizdar, “Bir gün, çok ilerde bir gün ‘Merve yaptı, ben de yaparım’ dedirtebiliyorsam bu benim için iz bırakmak” diyor…
Alexander Wang, yeni reklamında “düşük bütçeli” ünlüleri kullandı
Alexander Wang’in yeni reklam kampanyası moda tutkunlarını birçok nedenden dolayı iki kez düşündürüyor. Yenilenen haliyle Ricco adını alan ve Rocco it-bag olarak bir dönem oldukça popüler olan çantaların yeniden piyasaya sürüldüğünü haber vermek için başlatılan kampanya, ünlü kişilere dikkate değer benzerlikler gösteren içerik üreticileri tarafından yürütülüyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Türkiye mobil uygulama pazarı büyüyor: 2023’te tüketici harcamaları 910 milyon dolara ulaştı
Ölçümleme ve analitik şirketi Adjust, Türkiye Mobil Uygulama Trendleri Raporu’nu açıkladı. Rapora göre tüketici harcamaları bir önceki yıl 690 milyon dolar seviyesindeyken, 2023 yılında 910 milyon dolara yükseldi. Raporda, bu ivmenin ülkenin gelişmiş mobil altyapısı ve akıllı telefonların benimsenmesindeki artıştan kaynaklandığına dikkat çekiliyor. Öte yandan Türkiye’yi küresel mobil pazarında yükselen bir güç merkezi haline getirirken, geliştiriciler ve reklamverenlere erişimlerini genişletmeleri için de fırsatlar sunuyor.