Disneyland çalışanları greve gidiyor | Son 24 saatin gündemi
Disneyland ve Disney California Adventure parkları ile Disney otellerinde çalışan yaklaşık 14 bin işçiyi temsil eden More Perfect Sendikası, Disney ile olan sözleşme görüşmelerinde anlaşmaya varamayınca grev oylamasına gitti.
Sendika, geçtiğimiz günlerde Ulusal İşçi İlişkileri Kurulu’na (NLRB) şirket aleyhine işçi hakları ihlali şikayetinde de bulunmuştu.
Sendikanın Salı günü yaptığı açıklamada, “Disney’e kattığımız değeri biliyoruz ve hak ettiğimizden daha azını kabul etmeyeceğiz” ifadelerini kullandı.
Sendika üyelerinin işyerinde sendika rozeti takma haklarını kullandıkları için Disney tarafından haksız yere cezalandırıldığını, yıldırma ve gözetim altında tutulduğu iddia edildi.
Disney ise sendika rozetlerinin park kıyafet yönetmeliğini ihlal ettiğini savundu. Sendika üyelerinin temel hedefleri arasında daha yüksek ücretler bulunuyor. Zira sendikanın açıklamalarına göre, çalışanların yüzde 64’ü ‘kira ücretlerini karşılayamıyor’ ve üçte biri gıda güvensizliği yaşıyor…
Crocs ve Bath & Body Works’ten yeni iş birliği: Bu koku da ne?
Rahatlıklarıyla bilinen iki dev marka Crocs ve Bath & Body Works’ün, ikonik gingham desenini taşıyan modelleri raflarda yerini aldı. Ancak bu iş birliğinin ardındaki fikir kesinlikle göze hitap etmek değil…
Zira klasik mavi-beyaz kareli desenle koleksiyonun Klasik Clog ve Cozzzy Sandal modelleri daha çok hoş kokusuyla dikkatleri üzerine çekiyor. Bu kokunun sebebi ise jibbitz’ler.
Crocs’ları süsleyen jibbitz’lerin bu kez ortama hoş koku salmak gibi bir görevi daha var. Kokularda ise Bath & Body Works’ün imzası var.
Göçmenler olmasaydı İngiltere Milli Futbol Takımı nasıl görünürdü?
EURO 2024 turnuvasında İngiltere finale kalmışken, çarpıcı bir kampanya hazırlandı. Migration Museum (Göç Müzesi) için Wonderhood Studios tarafından tasarlanan afişler, göçmenler olmasaydı İngiliz takımının nasıl görüneceğini anlatıyor.
Wonderhood Studios tarafından hazırlanan kampanya, Bellingham, Kane ve Saka gibi oyuncuların isimlerinin üzerini çizerek “göçsüz İngiltere’nin” neye benzeyeceğini vurguluyor. Sonunda, geriye sadece Foden, Stones ve Pickford kalıyor.
Wonderhood ECD’lerinin yardımcıları Jack Croft ve Stacey Bird, “Stratejimiz, İngiliz taraftarlardan göç olmasaydı İngiltere takımına ne olabileceğini düşünmelerini isteyerek göç hakkında daha olumlu konuşmalarını sağlamaktı” diyor.
“Her şey bir kaydırmayla başlar”
Tinder, geçtiğimiz sene 10’uncu yıl dönümünü ve “kaydırmanın” icadını kutlamak için “Her şey bir kaydırmayla başlar” adlı küresel kampanyasını başlatmıştı. Platform bu yıl yine aynı söylemi sahiplenerek 3 yeni reklam filmi yayınladı.
Kampanyada, romantik komedilerden klişe sahneleri mizahi bir dokunuşla yeniden yaratırken, “Hayat filmlerdekine benzemese de flört uygulamaları da tatlı ve mutlu başlangıçlar sunabilir” mesajı veriliyor.
Google webin karanlık yüzünü kurcalıyor: Dark Web’de hangi bilgilerinizin olduğunu bilmek ister misiniz?
Google, kullanıcıların dijital kimliklerine yönelik potansiyel tehditleri yakalamaları için Dark Web’i mercek altına alıyor. Daha önce yalnızca Google One abonelerine sunulan araçla kullanıcılar Dark Web’de kendilerine yönelik hangi hassas bilgilerin bulunduğunu aratabilecek.
Teknoloji devi daha önce sadece Google One abonelerine sunduğu raporun artık bir ayrıcalık değil, hak olduğuna karar verdi. Bu kararla birlikte rapor yakında 46 ülkede herkesin erişimine açılacak. Söz konusu özellik, internetin karanlık köşelerinde e-posta adresleri, telefon numaraları ve ev adresleri gibi hassas verileri tarayarak kullanıcıları bilgilendirecek.