Kültür ve Turizm bakanlığından Limak Lara Otel’e “Milliyet Farkı” incelemesi | Son 24 saatin gündemi
Antalya’da TC. vatandaşı olan bir müşterinin İngiltere’deki bir site üzerinden Limak Lara Otel’e rezervasyon yaptırması üzerine otelin 120 euroluk bir milliyet farkı çıkarması sosyal medyada viral oldu. Gelen tepkilerin ardından bir özür mesajı yayınlayan Limak Lara Otel, milliyet farkı ifadesinin yanlış olduğunu kabul ederek kendilerine yanlış bilgi beyan edildiğini savundu.
Bugün X üzerinden resmi açıklama yapan Kültür ve Turizm Bakanlığı, otelden resmi bir savunma istediklerini ve yapılacak denetim ve incelemenin ardından yasal mevzuat gereği gerekli cezai işlemin uygulanacağını açıkladı.
Şimdiki çocuklar “daha da” harika!
Usta kalem Aziz Nesin “Şimdiki çocuklar harika” dediğinden bu yana tam 57 sene geçmiş… Eğer ki çevrenizde çiçeği burnunda bir ebeveyn varsa ondan da kesinlikle duyacağınız üzere şimdiki çocuklar “daha da harika” olmakla kalmıyor “bizleri de yönetiyor…” Özellikle söz konusu alışveriş olduğunda “perdenin arkasındaki asıl güç” konumundalar… Hal böyleyken pazarlama evreni için de hayli kritik bir noktada konumlanıyor “kids marketing”. Peki, işin özünde çocuklarla nasıl bir iletişim ve bağ kurmalı? Kids marketing’in yeni gerçekleri neler? Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Snickers’dan uyarı: “Açken prompt yazmayın”
Mirum imzalı “Açken Yapay Zekâ Kullanma” kampanyası, kullanıcıların açlık kaynaklı hatalı promptlarından yola çıkarak yapay zeka ile oluşturulan “yanlış” görsellere dikkat çekiyor. Mesela bir promptta “A man eating sneakers on the street” yazıyor…
Mars Wrigley Brezilya Pazarlama Direktörü Denise Door, yenilikçi özleriyle, Snickers’ın global konseptini eğlenceli ve yenilikçi bir şekilde güçlendirmek için sürekli yeni yollar aradıklarını belirtiyor. Door, yapay zeka platformlarının Brezilya ve dünya genelinde giderek artan kullanımını göz önünde bulundurarak bu yeni kampanyayı geliştirdiklerini söylüyor. Brezilya’nın yapay zekayı en çok kullanan 4. ülke olduğunu vurgulayan Door, markalarının trendleri takip ettiğini ifade ediyor.
H&M Home ve PANTONE’dan renkli iş birliği
H&M Home’un PANTONE ile yaptığı yeni iş birliği kullanıcıların damak tadına oynuyor. Mutfak ve yemek alanlarına enerji katmak adına bir koleksiyon tasarlayan ikili; “Zesty & Fresh” ve “Spicy & Sweet” olmak üzere iki yeni renk paletini tanıtıyor…
Limon ve misket limonunun canlandırıcı birlikteliğinden oluşan “Zesty & Fresh” paleti, parlak bir bahar gününü anımsatıyor. “Spicy & Sweet” ise ateşli kırmızı ve canlı turuncu renkleriyle tangy meyvelerini ve çıtır sebzeleri çağrıştırarak mutfaklara sıcaklık katmayı amaçlıyor.
Brezilya borsası sanatı sola kaydırdı: Date için en çok tercih edilen mekan “müze” olacak
Brezilyalıların yüzde 70’i hiç müzeye gitmemiş. Bu gerçekten yola çıkan Brezilya borsası B3, Tinder iş birliğinde “Date at the Museum” kampanyasını duyurdu. Tinder’a yeni katılan kullanıcılar Kakah ve Vicente, insanlara “müzede date” fikrini aşılıyor…
B3, sanat kurumlarına yapılan ziyaretlerin artmasını teşvik etmek amacıyla flört uygulaması Tinder ile iş birliği yaptı.
Bu kapsamda Frida Kahlo ve Vincent Van Gogh’tan ilham alan ve yapay zeka tarafından oluşturulan Kakah (32) ve Vicente (35) profilleri uygulamaya katıldı.
Örneğin Vicente biriyle eşleştiğinde “Tanışmak çok keyifliydi! Eğer beni görmek istersen, MASP’deyim (São Paulo Sanat Müzesi)” şeklinde bir mesaj göndererek müzede buluşmaya davet ediyor. Mesajın devamında ise, “Unutma, harika sohbetlerle dolu güvenli bir randevu için müzeler harika mekanlar. Üstelik ücretsiz!” ifadeleri yer alıyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
LEGO Star Wars ile iş birliğinin 25. yılını kutluyor!
The LEGO Group, Lucasfilm iş birliğiyle 25’inci yıl kutlamalarını Ocak ayı itibarıyla Nürnberg Uluslararası Oyuncak Fuarı’nda başlattı. Tüm yıl sürecek kutlamaların bir parçası olarak duyurulan LEGO Star Wars 25-Second Film Festivali’nin yanı sıra, 25’inci yıla özel olarak tasarlanan logo ile birlikte yeni LEGO Star Wars setleri de raflarda yerini almaya başlıyor.