HAVELSAN ilk “milli GPT”yi duyurdu | Son 24 saatin gündemi
Savunma sanayii alanındaki çözümleriyle tanınan HAVELSAN, “Milli GPT” ürününü duyurdu. Main GPT olarak adlandırılan ürün Türkiye’nin en güvenli ve verimli yapay zeka modeli olarak lanse ediliyor.
HAVELSAN’ın Main GPT’nin nasıl kullanıldığına dair paylaştığı bir ekran videosu eşliğinde yayınladığı açıklama şöyle; “Merhaba! Ben MAIN GPT, Türkiye’nin en güvenli ve verimli yapay zeka modeliyim.
Ben bir milli ürünüm ve temel özelliklerim, kurumların veri güvenliğini sağlamak ve içerikleri saniyeler içinde özetlemek. Ayrıca, açık kaynak verilerden bilgileri alabilirim. Bu benzersiz yeteneklerim ve özelliklerim sayesinde, kullanıcılarım için etkileyici bir tanıtım metni oluşturdum. İşte tanıtım metnim: ‘MAIN GPT, Türkiye’nin en güvenli ve verimli yapay zeka modelidir. Kurumların veri güvenliğini sağlamak ve içerikleri saniyeler içinde özetlemek için tasarlanmıştır. Ayrıca, açık kaynak verilerden bilgileri alabilir, bu da onu daha da güçlü bir araç haline getirir. MAIN GPT, kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmıştır ve bu benzersiz yetenekleri sayesinde, kullanıcılarımızın işlerini daha da başarılı hale getirmelerine yardımcı olur.’ Bu tanıtım metni, MAIN GPT‘nin benzersiz yeteneklerini ve özelliklerini vurgulamakta ve kullanıcılara değer sağladığını göstermektedir. Umarım bu tanıtım metni, MAIN GPT‘nin potansiyelini daha iyi anlamanıza yardımcı olur. Başka sorunuz varsa veya daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa, sormaktan çekinmeyin!”
Samsung pazar liderliğini kaptırdı
2010’dan bu yana ilk kez ikinci sıraya gerileyen Samsung, akıllı telefon pazarındaki liderliğini Apple’a kaptırdı. IDC’nin verilerine göre 2023 yılında Apple yaklaşık 235 milyon adet, Samsung ise 227 milyon adet akıllı telefon sevkiyatı gerçekleştirdi.
Bu rakamlar Apple’ın 2022’ye oranla yüzde 3,7 oranla sevkiyat artışı yakalarken Samsung’un yüzde 13,6’lık bir azalma kaydettiğine işaret ediyor.
İlk beş akıllı telefon üreticisi arasında Çinli oyuncular Xiaomi, Oppo ve Transsion da var.
X yeni rakibini seçti
İçerik stratejisini sürekli olarak güncelleyen X, artık kendini video odaklı bir platform olarak konumlandırıyor. Bu kapsamda içerik üreticileri artık YouTube, Twitch gibi platformlara bağlantı linki vermeden direkt X’e video yükleyebilecekler.
X’in reklam modelini ilk test eden fenomen ise MrBeast oldu. İlk videosunu “X’teki bir videonun ne kadar reklam geliri sağlayacağını merak ediyorum, bu yüzden test etmek için yüklüyorum. Gelecek hafta reklam gelirlerini paylaşacağım” açıklamasıyla paylaşan fenomen, bir günde 75,7 milyon görüntülenme elde etti.
Konuyu heyecanla takip eden Elon Musk da MrBeast’in paylaşımını bizzat duyurdu.
“Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması için başvurular başladı
Bu yıl yedincisi gerçekleştirilecek olan “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasının saha çalışması önümüzdeki günlerde başlıyor. Marketing Türkiye için YouGov Türkiye’nin gerçekleştirdiği “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması 2023’ün öne çıkan marka ve ürünlerini gözler önüne serecek. “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasında inovasyon gücüyle fark yaratarak tüketicilerin kalbinde özel bir yer edinen ürünler belirlenecek. Araştırma beyaz eşyadan gıdaya kadar 13 farklı kategoride yılın trendlerine de ışık tutacak. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Heinz stadyum kahramanlarına unutulmaz bir deneyim yaşatıyor
Futbol, İtalyanlar için yemekten sonra gelen en büyük tutku. Ancak herkes bilir ki futbol lezzetli eşlikçileri sever. Heinz’ın yeni kampanyası, San Siro stadyumunun etrafındaki stadyum kahramanlarına yani sandviç ustalarına odaklanıyor ve onlara unutulmaz bir deneyim yaşatıyor… Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.