Süper Lig ve 1.Lig’in isim sponsoru Trendyol oldu | Son 24 saatin gündemi
Trendyol, 2023- 2024 sezonunda Süper Lig’in isim sponsoru oldu. Türkiye Futbol Federasyonu ile imzalanan anlaşmayla birlikte 2023 – 2024 sezonunda süper lig, “Trendyol Süper Lig” adıyla oynanacak.
Aynı zamanda, 1. Lig de gelecek sezon “Trendyol 1. Lig” adıyla gerçekleştirilecek. Türkiye Futbol Federasyonu ile Trendyol arasında imzalanan anlaşmasının bedeli 700 milyon TL olarak açıklandı.
Deprem nedeniyle ligden çekilmek zorunda kalan takımların da mücadeleye devam edeceği Süper Lig’in yeni sezonunda 20 takım yer alacak. Trendyol, Süper Lig’de şampiyonluk için mücadele edecek kulüplere önemli bir katkı sağlarken, Türk kulüplerin Avrupa yolculuklarına da destek vermiş olacak.
Twitter ücretli aboneleri için yeni bir özellik geliştiriyor
Bir süredir hem rakipleriyle mücadele eden hem de gizlilikle ilgili problemleri aşarak reklamverenlerin güvenini kazanan Twitter, Blue abonelerini mutlu edecek bir özellik üzerinde çalışıyor.
Söz konusu özellik birini anonim bir şekilde takip etmeyi ve beğenmeyi mümkün kılacak. Bu durumda beğenilen tweetin sahibi ise “hiç tweet beğenilmedi” uyarısıyla karşılaşacak.
Blue abonesi olan bir kullanıcı (Lucas) söz konusu özelliğin henüz mobilde olmasa da masaüstünde test edildiğini ekran görüntüleriyle paylaşıyor.
Twitter’a yakın zamanda görüntülü arama özelliğinin geleceği de konuşuluyor…
Yeni zamlar Resmi Gazete’de açıklandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla bugün Resmi Gazete’de yayınlanan karara göre pasaport ve vize ücretlerine yüzde 50 zam yapıldı.
Pasaport ücretlerine yapılan zamla birlikte yeni açıklanan rakamlar şöyle;
Süre | Güncel Harç Ücreti |
6 ay | 1.034,50 TL |
1 yıl | 1.512,45 TL |
2 yıl | 2.469,15 TL |
3 yıl ve üzeri | 3.507,75 TL |
Karara göre vize harçlarında da yüzde 50 zam yapıldı. Bu kapsamda tek girişli vize harcının ücreti 3 bin 456 lira 30 kuruş, birden çok giriş çıkışlı vize ücretinin fiyatı ise 11 bin 578 lira 5 kuruş oldu.
Epica Awards’da bir ilk: “Yapay zeka” gazetecilerle birlikte jüride yer alacak…
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği yaratıcılık festivali Epica Awards, gazeteciler tarafından verilen tek global yaratıcılık ödülü olarak diğer tüm festivallerden ayrışıyor. Jüri üyeleri yalnızca gazetecilerden oluşan Epica Awards’da 1987 yılından bugüne dek süren gelenek istisnai bir isimle bozuluyor! “Yapay zeka”, gazetecilerle birlikte Epica Awards jüri koltuğunda yerini alıyor…
Tektaş ayağa düştü…
Bazen soru sormak son derece endişe verici olabiliyor… Özellikle de birine tüm ömrünü sizinle geçirmek isteyip istemediğini soracaksanız. Sorunun yanıtını alana kadar yer yer endişe ve eli ayağa dolaştıran heyecanla kimi zaman günler geçer… Rahat terlikleriyle ikonik bir marka haline gelen Crocs bu noktada şunu soruyor; “Neden teklifinizi Cracs rahatlığında yapmıyorsunuz?” Kadınlar bu rahatlığa biraz bozulabilir ama Crocs’un ilgi çekici bir fikri var…
Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.