
Hafızalara kazınan reklam filmleri, Brandverse Awards’da ödüle uzanacak
Akıllarda iz bırakan reklam filmleri, Brandverse Awards’un Film Bölümü’nde yarışıyor! Sektör kategorilerinin yanı sıra bu yıl ilk kez yer alacak Özel Gün Filmleri: Milli Günler ve Özel Gün Filmleri: Tematik Günler gibi pek çok kategoride rekabet etmek isteyen markalar 28 Mart tarihine dek başvuruda bulunabilecek.
En yaratıcı filmler Brandverse Awards sahnesinde yerini alacak
Bu bölümde marka, kurum ya da kuruluş için TV, sinema ya da dijital ortamlarda yayınlanmak için çekilen reklam filmleri yarışır. Sektörel kategorilere başvuru yapacak her proje yalnızca 1 sektöre başvuru yapabilir. Aynı proje ile birden fazla sektöre başvuru yapılamaz.
Genel Kategoriler
- Uzun Format
Youtube, IGTV ya da TV, sinema için üretilmiş 120 saniyeden daha uzun olan tüm filmler bu kategoride değerlendirilir.
- Kısa Format
Bu kategoride maksimum 15 saniye uzunluğundaki tüm film içerikleri yarışabilir. Başvurularda, aynı çalışmaya bağlı birden fazla içeriğin olması durumunda, her bir video 15 saniyeyi geçmeyecek şekilde sunulmalı ve toplam süre maksimum 60 saniye ile sınırlandırılmalıdır. Kategoride fikir ve uygulama, esas olarak kısa format üzerinden kurgulanmış olmalıdır.
- Dikey Format
Dikey formdaki sosyal mecralar için (Instagram, Tiktok gibi) hazırlanmış film içerikleri bu kategoride yarışabilir.
- Seri Filmler
Aynı kampanya için birden fazla filmin bulunduğu çalışmalar bu kategori kapsamında değerlendirilir. Kampanya kapsamında yayınlanan tüm seri filmlerinin proje uygulama dönemi içerisinde yayınlanmış olması gerekir.
- Özel Gün Filmleri: Milli Günler *YENİ
10 Kasım Atatürk’ü Anma, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı gibi milli günler için hazırlanan video içerikler bu kategoride yarışır. Çalışmalar, sosyal platformlar, web siteleri veya geleneksel medya gibi farklı kanallarda yayınlanmış olabilir.
- Özel Gün Filmleri: Tematik Günler *YENİ
Anneler Günü, Sevgililer Günü, Dünya Kadınlar Günü gibi milli olmayan özel günler için hazırlanan video içerikler bu kategoride yarışır. Çalışmalar, sosyal platformlar, web siteleri veya geleneksel medya gibi farklı kanallarda yayınlanmış olabilir.
- Kurumsal İmaj
Markanın ürün veya hizmetinin odak noktasında olmadığı, marka imajına ve konumlandırmasına katkı sağlamak amacıyla hazırlanan tüm filmler bu kategoride yarışır. Özel gün filmleri bu kategoride yarışamaz.
Sektörel Kategoriler
- B2B
Markalar için çekilmiş, hedef kitlesi bireyler değil, iş ortakları ve şirketler olan reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- Dayanıklı Tüketim / Küçük Ev Aletleri
Mobilya, beyaz eşya, küçük ev aletleri gibi tüm dayanıklı tüketim markaları için üretilmiş reklam filmleri çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.
- E-Ticaret
E-ticaret markaları için üretilmiş reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- Finans
Bankacılık, sigortacılık, kredi kartları, banka kartları, emeklilik, sanal para servisleri, dijital ve mobil bankacılık için üretilmiş reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- Giyim ve Aksesuar
Giyim, ayakkabı ve aksesuar markaları için üretilmiş reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- İnşaat
İnşaat firmaları ve yapı malzemeleri markaları için üretilmiş reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- Kişisel Bakım
Kişisel bakım ve kozmetik markaları için üretilmiş tüm reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
Organize Perakende
Farklı marka ve ürün gruplarının birlikte satıldığı alışveriş merkezleri, zincir marketler, fast-food zincirleri, kahve zincirleri, kafeler, restoranlar, teknomarketler, yapı marketleri ve zincir mağazalar için üretilmiş reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- Otomotiv ve Yan Sanayi
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi markaları için üretilmiş reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- Sağlık
Hastaneler, sağlık kurumları, ilaç şirketleri, tıbbı ekipman ve cihaz üreticileri, dişçilik hizmetleri alanlarında hizmet veren markalar için üretilmiş reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- Seyahat / Ulaşım
Hava yolları, otobüs şirketleri, araç kiralama, tur şirketleri, oteller ve toplu taşıma markaları için üretilmiş reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- Teknoloji Üreticileri
Bilgisayarlar, mobil cihazlar (telefonlar, tabletler, akıllı saatler), bilgisayar donanım ve yazılımları, VR cihazları, fotoğraf makineleri vb. tüm teknolojik ürün üreten markalar için hazırlanmış reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- Telekomünikasyon
GSM operatörleri ve internet servis sağlayıcıları için üretilmiş reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- Temizlik
Ev ve diğer mekanların temizliğinde ve bakımında kullanılan temizlik ve hijyen ürünleri için üretilmiş reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
- Yiyecek / İçecek
Yiyecek ve içecek markaları için üretilmiş tüm reklam filmleri bu kategoriye başvurabilir.
Diğer Sektörler
Yukarıdaki sektörler dışında farklı bir sektörde hizmet veren markalar için üretilmiş reklam filmleri bu 14 kategoriye başvurabilir. Bu kategoriye başvuran reklam filmleri başka kategorilere başvuramaz.