İş dünyasında haftanın atamaları
ISS Türkiye’nin Grup İnsan ve Kültür Başkanlığına Mari Bengi getirildi
17.000’e yakın kadın çalışanı olan ISS Türkiye’de Grup İnsan ve Kültür Başkanlığı görevine Mari Bengi atandı. İnsan Kaynakları alanında köklü bir geçmişe sahip olan Bengi, ISS Türkiye ile birlikte insana dokunan çalışmalar üretmeye devam edecek.
Mari Bengi, Boğaziçi Üniversitesi Felsefe Bölümünden mezun olduktan sonra Marmara Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetiminde Yüksek Lisans derecesini aldı. Ardından 2018-2019 yılları arasında SDA Bocconi Universitesi’nde Özel Liderlik Gelişim Programını tamamladı.
Lisans eğitimi sonrası, 1997’de P&G’de başladığı çalışma hayatını Vestel’de sürdüren Bengi, ardından sırasıyla ATÜ Duty Free İşletmeciliği’nde İnsan Kaynakları ve Kalite Sistem Müdürü, Msearch’te Danışman, Desa Grup’ta İnsan Kaynakları Direktörü ve son olarak da uluslararası bir ilaç firması olan Chiesi Türkiye’de 2010 yılından itibaren İnsan Kaynakları Direktörü olarak çalıştı.
Boyner İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Seda Kayrak Kızıltan oldu
Boyner Büyük Mağazacılık, Morhipo ve Boyner Holding’in insan kaynakları süreçlerine liderlik etmek üzere Türkiye’nin en önemli şirketlerinde 23 yıl boyunca üst düzey pozisyonlarda görev alan Seda Kayrak Kızıltan, İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı. Ağustos ayı itibarıyla göreve başlayan Kızıltan, e-ticaret ve perakende alanındaki deneyimleri doğrultusunda şirketin stratejik önceliklerini gerçekleştirmesine katkı sağlayacak.
Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Seda Kayrak Kızıltan, State University of Newyork, Buffalo’da İnsan Kaynakları alanında yüksek lisans (MBA) eğitimini tamamladı. İş hayatına 1998 yılında Eczacıbaşı Topluluğu şirketlerinden Eczacıbaşı-Baxter’de başladı ve burada yaklaşık 13 yıl İnsan Kaynakları’nın yanı sıra Kurumsal İletişim, Stratejik Planlama ve İdari İşler birimlerine liderlik etti. 2012 yılında e-ticaret sektörüne adım atan Kızıltan, e-ticaret, özel alışveriş ve dijital reklam, pazarlama alanlarında sekiz şirketi ile faaliyet gösteren Doğan Online Şirketler Grubu’nun İnsan Kaynakları Grup Başkanı olarak 2 yıl görev yaptı. Ardından Naspers Grup şirketlerinden Markafoni’de 2,5 yıl İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak çalıştı. 2016 yılından bu yana Global İnsan Kaynakları Direktörü olarak Flormar’da görev alan Kızıltan, Türkiye dahil farklı ülkelerde perakende, e-ticaret ve ihracat gibi çoklu satış kanalları organizasyonlarını yönetti.
2014-2020 yılları arasında sahibi olduğu Yönetim Danışmanlığı şirketi bünyesinde Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi ve İşveren Markası Yönetimi konularında danışmanlık da yapan Seda Kayrak Kızıltan, aynı zamanda Işık Üniversitesi, Ekonomi ve İdari Bilimler Fakültesi “Danışma Kurulu” üyesidir.
Özge Altıntaş istegelsin’in CGO’su oldu
Uzun yıllar birçok önemli firmada marka ve gelir yönetimi konularında çalışan Özge Altıntaş, bundan böyle kariyerini istegelsin’de CGO görevini üstlenerek sürdürecek. Özge Altıntaş, istegelsin’in kanal, gelir, kampanya ve müşteri segment yönetiminden sorumlu olacak.
2009 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Endüstri Mühendisliği’nden mezun olan Altıntaş, Mercedes Benz ve Şişecam A.Ş.’de tamamladığı MT programlarının ardından, iş hayatına Telekom sektöründe başladı ve uzun süre Avea’da çeşitli pazarlama pozisyonlarında çalıştı. Faturalı müşteri bazının yönetimiyle ilgili yeni müşteri kazanımı, mevcut müşterilerin gelir ve karlılığın yönetilmesi, deneyim ve süreçlerin iyileştirilmesi, müşterinin elde tutundurulması alanlarında uzun yıllar çalıştıktan sonra Avea’nın ardından Türk Telekom’da farklı görevler üstlendi. Burada da segment yönetimi tecrübesini ortaya koyduğu hem mobil hem evde internet müşterilerinin yer aldığı Premium Müşteri Segmentini yönetti. Altıntaş, son olarak AXA Sigorta’da Pazarlama Departmanı Müdürü olarak görev alıyordu.
SAP Türkiye Stratejik Endüstrilerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Elif Ertan oldu
SAP Türkiye’de üst düzey bir atama gerçekleştirildi. Şirketin Stratejik Endüstrilerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine Elif Ertan getirildi. Yeni görevinde Elif Ertan, SAP Türkiye yönetim ekibinin bir parçası olarak doğrudan SAP Türkiye Genel Müdürü’ne bağlı çalışacak. Dijital dönüşümün merkezinde yer alan SAP Türkiye’de stratejik sektörlere odaklanan Ertan’ın katkılarıyla, müşterilerinin büyümesine ve dijitalleşme yolculuğuna rehberlik etmeye devam edecek.
Birçok öncü bilişim ve telekomünikasyon şirketinde 20 yıllık satış tecrübesine sahip olan Elif Ertan, SAP’deki kariyerine 11 yıl önce başladı. SAP Türkiye’de daha önce Kanal Yöneticisi, Genel Sektör Satış Yöneticisi, Perakende Sektörü Yöneticisi ve Global Müşteri Direktörü olarak görev alan Ertan, İTÜ Matematik Mühendisliği mezunu.
Ticket Restaurant Edenred’de üst düzey atama
Edenred Türkiye’nin Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü görevine 20 yılı aşkın süredir bilgi teknolojileri alanında deneyimi bulunan Şirin Aktaş getirildi.
Lisans eğitimini Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar Bilimleri Mühendisliği Bölümü’nde, Yüksek Lisans eğitimini ise İstanbul Teknik Üniversitesi Bilgisayar Bilimleri Mühendisliği Bölümü’nde tamamlamış olan Şirin Aktaş, şu an Özyeğin Üniversitesi Teknoloji, Toplum, Tasarım Bölümü’ndeki doktorasına “FMCG’de Dijital Dönüşüm, İnsan Robot Etkileşimi” alanındaki çalışmaları ile devam ediyor.
Kariyerine 2000-2005 yılları arasında Garanti Teknoloji’de Ağ ve Telekomünikasyon Mühendisi olarak başlayan Aktaş; farklı ülkelerde presales, proje yönetimi, büyük müşteri yönetimi, ürün yönetimi, uygulama mimarı gibi çeşitli alanlarda IT Yöneticiliği yaparak deneyim kazandı. Garanti Teknoloji’nin ardından 3 yıl boyunca Satış Öncesi Uzmanı ve Kıdemli Proje Müdürü olarak Koç.net’te çalışan Aktaş, 2008 yılında Kıdemli İş Analisti olarak Turkcell’de göreve başladı. Kariyerine İş Mimarı ve Hizmet Destek Çözümleri Müdürü pozisyonlarında devam eden Şirin Aktaş, 2013 yılında Bilgi Teknolojileri Müdürü olarak Unilever’de çalışmaya başladı. Unilever’de hem bölgesel hem de global tarafta farklı rol ve sorumluluklar alarak kariyerine devam eden Aktaş; 2018 yılında Türkiye, Orta Asya ve İran’dan sorumlu Bilgi Teknolojileri Direktörü olarak atandı ve bölgesinde veri odaklı bir dijital şirket olma dönüşümüne liderlik etti.
DHL Express Türkiye Üst Yönetim Ekibine yeni atama
Türkiye’de uluslararası hızlı hava taşımacılığının kurucusu DHL Express Türkiye’nin Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini Efe Başaran devraldı.
Efe Başaran, Yıldız Teknik Üniversitesi’ndeki Elektrik Mühendisliği öğreniminin ardından, sırasıyla Kanada New Brunswick Üniversitesi’nde Elektrik Mühendisliği Yüksek Lisansını ve Bilgi Üniversitesi’nde MBA programını tamamladı. Çalışma hayatına 2011 yılında Entes Elektronik’te satış biriminde başladıktan sonra 2015 yılında 3M firmasına geçen Başaran, burada da satışın farklı kanallarında aldığı görevlerin ardından 2021 yılı şubat ayında DHL Express Türkiye’de göreve başladı.
Uzun yıllar profesyonel sporculuk geçmişi bulunan Efe Başaran, 9 yıl Galatarasay Kürek Takımı’nda yer aldı ve hem Galatasaray’a hem de Türkiye Kürek Milli Takımına kaptanlık yaptı.
Doğuş Otomotiv Scania’da Atama
Doğuş Otomotiv Distribütörlüğünde Türkiye faaliyetlerini sürdüren Scania’da Pazarlama Müdürlüğü görevine Levent Can Özokutucu atandı. Özokutucu 1 Şubat 2021 tarihinden bu yana vekaleten sürdürdüğü Pazarlama Müdürlüğü görevine 1 Ağustos 2021 tarihi itibarıyla asaleten atandı. Özokutucu, 2011 yılında çalışmaya başladığı Doğuş Otomotiv’de 2014 yılından bu yana Volkswagen Ticari Araç Pazarlama Yöneticisi görevini sürdürüyordu.
Kocaeli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümünden mezun olduktan sonra Marmara Üniversitesi’nde Yüksek Lisans yapan Levent Can Özokutucu, ayrıca Harvard Business School’un sertifika programını da bitirdi. Mesleği ile ilgili birçok ödülün yanısıra, tutkunu olduğu motorsporlarında da dereceleri bulunan, evli ve bir çocuk babası Levent Can Özokutucu, Almanca ve İngilizce biliyor.
Abdimed’in Genel Müdür’ü Yalım Üner oldu
Abdi İbrahim, yönetim kadrosuna sektörün başarılı isimlerinden biri olan Yalım Üner’i ekledi. bdi İbrahim çatısı altında tüketici sağlığı ürünlerinin pazarlama ve satışının yapıldığı Abdimed’de 1 Temmuz 2021 tarihi itibari ile Genel Müdür olarak göreve başlayan Yalım Üner, 1986 yılında Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi’nden mezun olduktan sonra ilaç sektöründe ulusal ve uluslararası şirketlerde önemli görevlerde bulundu.
Kariyerinde Nutricia Early Life Nutrition’da Medikal ve Ruhsatlandırma Direktörü, Nutricia Research/Amsterdam’da Orta Avrupa ve Yakın Doğu Ar-Ge Direktörü, Danone Türkiye’de Genel Sekreter (Tikveşli, Hayat, Sırma ve Nutricia için Hukuk, Etik Uyumluluk, Kurumsal İlişkiler, İç-Dış İletişim, Data güvenliği), Nutricia’da Medikal ve Kurumsal İlişkiler Direktörü ve son olarak Nutricia Türkiye-İran Genel Müdürü olarak görev yapan Yalım Üner, Abdimed’in yeni Genel Müdürü oldu.
Modanisa’da İlker Tekin Müşteri Yönetimi Ekiplerinden Sorumlu Direktör olarak görevlendirildi
Modanisa’da, Müşteri Yönetimi ve Transformasyon Direktörü görevine İlker Tekin’i atadı. Tekin, bu görevinde Modanisa’nın Türkiye ve Global Pazarlardaki bütünsel müşteri yönetimi sorumluluğunu üstleniyor.
Marmara Üniversitesi İşletme bölümünden mezun olan İlker Tekin, kariyer hayatına Turkcell’de başladı ve Turkcell Global Bilgi’de son olarak Satış Tahsilat Departman Müdürü, İş Ortakları Müdürü görevlerini üstlendi. Ardından Unamic/HCN Türkiye’de Ülke Satış Direktörü ve Net Call Center’da Genel Müdür görevini sürdüren Tekin, son olarak n11’de Müşteri Deneyimi Direktörü görevini yürütüyordu.
Besime Bakiler, Lezita’nın yeni Pazarlama Müdürü oldu
Lezita’da Pazarlama Yöneticisi olarak görev yapan Besime Bakiler, Lezita Pazarlama Müdürü olarak atandı. Dokuz Eylül Üniversitesi Kamu Yönetimi ve Anadolu Üniversitesi Maliye bölümünden lisans derecelerine sahip olan Besime Bakiler, Katip Çelebi Üniversitesi’nde Pazarlama İletişimi ve Marka Yönetimi alanında yüksek lisans yaptı.
Kariyerine 2002 yılında Citibank’ta başlayan Bakiler, ardından Düzey Dağıtım A.Ş. ve Özsüt Gıda’da çalıştı. 2005 yılında Abalıoğlu Lezita Gıda A.Ş. ailesine katılan Bakiler, Lezita’da sırasıyla “Planlama Uzmanı”, “Ürün Yöneticisi”, “Ticari Pazarlama Yöneticisi”, “Kurumsal İletişim Yöneticisi ve son olarak “Pazarlama Yöneticisi” olarak görev yaptı. Besime Bakiler Lezita Pazarlama Müdürü olarak markanın pazarlama ve iletişim faaliyetlerinden sorumlu olacak.
Anadolu Hayat Emeklilik’te Pazarlama ve Ürün Yönetimi Müdürlüklerinden sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevi Diğdem Makaskesen’in
Anadolu Hayat Emeklilik’te üst düzey bir atama gerçekleşti. Genel Müdür Yardımcılığı görevine atanan Diğdem Makaskesen, şirketin Pazarlama ve Ürün Yönetimi Müdürlüklerinden sorumlu olarak 16 Temmuz 2021 tarihi itibarıyla görevine başladı.
Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Diğdem Makaskesen çalışma hayatına 2002 yılında Anadolu Hayat Emeklilik Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları Müdürlüğü’nde Uzman Yardımcısı olarak başladı. Makaskesen, 2008 yılında Uzman olarak atandığı Pazarlama Müdürlüğü’nde, 2011 yılında Müdür Yardımcısı, 2015 yılından itibaren de Pazarlama Müdürü görevini üstlendi. Diğdem Makaskesen, 16 Temmuz 2021 tarihinde Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı.
Habip Çetinkaya, Neova Katılım Sigorta’da Pazarlama, Satış Genel Müdür Yardımcılığı görevine getirildi
Neova Katılım Sigorta, stratejik hedefleri doğrultusunda organizasyon yapısında değişikliğe gitti. Buna göre Pazarlama, Satış Genel Müdür Yardımcılığına 1 Ağustos itibarıyla Habip Çetinkaya atandı. Ayrıca, Pazarlama, Satış Genel Müdür Yardımcılığına hâlihazırda bağlı bulunan Bölgeler ve Acenteler Satış Direktörlüğü ile Sağlık, Broker, Direkt Satış Direktörlüğüne ilaveten Kurumsal Satış Direktörlüğü de bağlandı.
1991 yılında Marmara Üniversitesi Kamu Yönetimi bölümünden mezun olan Habip Çetinkaya, 2017 yılında Namık Kemal Üniversitesinde İşletme Yüksek Lisans derecesi aldı. İş hayatına 1992 yılında özel sektörde başlayan Çetinkaya, sigortacılık sektörüne 1999 yılında Halk Sigorta ile giriş yaptı. 22 yıllık Halk Sigorta deneyiminde çeşitli kademelerde çalışma hayatına devam ettikten sonra 2017 – 2020 tarihleri arasında aynı şirkette 4 yıl Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışan Çetinkaya, Neova Katılım Sigorta’ya katılmadan önce Magdeburger Sigorta’da Yönetim Kurulu üyeliği yapıyordu.
Paraşüt’ün yeni Pazarlama Direktörü Gülümser Baran Şen oldu
Bulut tabanlı ön muhasebe programı Paraşüt, pazarlama operasyonunu yeni bir atama ile güçlendirdi. Bu alanda 20 yılı aşkın deneyimi bulunan Gülümser Baran Şen, Paraşüt Pazarlama Direktörü olarak çalışmalarına başladı.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi İktisat Bölümü mezunu olan Gülümser Baran Şen, Fransa’daki Montpellier Üniversitesi’nde, ‘Çok Uluslu Şirketlerin Pazarlama Stratejileri’ üzerine yazdığı tez ile Pazarlama yüksek lisansını tamamladı. İş hayatına 199 yılında HP’de Pazarlama Uzmanı olarak başlayan Gülümser Baran Şen, sırasıyla Siemens Business Services’te Stratejik Pazarlama Süpervizörü, SuperOnline’da Pazarlama Müdürü, K2Network’te Ülke Müdürü, ProSiebenSat.1 Games’te Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü olarak görev aldı. 2015 yılında Simurg Technology şirketini kuran Şen, son olarak I-AM Experience Design’da Yeni İş Direktörlüğü görevini üstlendi.
Günsan’ın yeni Genel Müdürü: Erhan Kaya
Günsan Elektrik’te üst düzey görev değişikliği gerçekleşti. 2018 yılından bu yana alanında çok başarılı işlere imza atan üst düzey yöneticisi Francisco Gil Garcia’nın yerine Erhan Kaya getirildi.
Günsan Elektrik’in yeni CEO’su Erhan Kaya’nın Konut & Ticari B2B ürün kanallarında ve iş yönetiminde 19 yılı aşkın tecrübesi bulunuyor. Erhan Kaya, Schneider Elektrik’te sırasıyla Proje Yöneticiliği, Satış Müdürlüğü, Genel Müdür Yardımcılığı yaptı. Schneider Elektrik’te birçok alanda görev alarak kariyerine devam Kaya, en son olarak Schneider Elektrik’in Türkiye Satışlarından sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı pozisyonunu üstlenmişti. Ağustos ayı itibariyle Günsan’ın yönetimini devralarak, başarılı çalışmalarına devam edecek.
Gaming in Turkey’in Pazarlama Direktörü Bilge Karageyik oldu
Gaming in Turkey’in yeni Pazarlama Direktörü Bilge Karageyik oldu. Uzun yıllara dayanan pazarlama deneyimi e-spor sektörüne taşıyan Karageyik,Gaming in Turkey’in tüm pazarlama faaliyetlerinden sorumlu olacak.
Bilkent Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü’nden mezun olan Bilge Karageyik, yüksek lisansını Bahçeşehir Üniversitesi Finansal Teknolojiler Bölümü’nde tamamladı. Kariyer hayatına 2003 yılında bankacılık, finans sektöründe başlayan Karageyik, Türkiye’nin önde gelen bankalarında; kurumsal, ticari, perakende bankacılık alanlarında çeşitli pozisyonlarda görevler üstlendi. Denizbank’ta şube müdürlüğü görevinin ardından Denizbank Dijital Kuşak Bankacılığı ve İnovasyon Komitesi’nde aktif görevler aldı. Karageyik son olarak, Denizbank bünyesinde Türkiye’nin ilk ulusal dijital cüzdanı fastPay’de CMO (Chief Marketing Officer) olarak görev yaptı.
Talip Usta Assan Hanil’e Ar-Ge Direktörü olarak görevlendirildi
Kibar Grubu çatısı altında faaliyet gösteren otomotiv tedarik sektörünün önde gelen üreticilerinden Assan Hanil’de yeni bir atama gerçekleştirildi. Assan Hanil’in önemli yapılanmalarından Ar-Ge Bölümü’nün direktörü, 3 yıl boyunca şirketin İş Geliştirme Müdürlüğünü üstlenen Talip Usta oldu.
Kariyeri boyunca başta Tofaş olmak üzere sektörün önde gelen paydaşlarında çeşitli sorumluluklar üstlenen Usta, 2018 yılında Assan Hanil’e adım attı. 3 yıl boyunca İş Geliştirme Müdürü olarak görev yapan Usta, Ağustos 2021 itibarıyla şirketin Ar-Ge Direktörü olarak çalışmalarını sürdürecek. Assan Hanil kendi bünyesinde kurduğu Ar-Ge merkezinde, otomotiv sektörünün sürdürülebilirlik alanına sağladığı katkının genişletilmesi ve hidrojen ekosisteminin oluşturulması yönünde kapsamlı çalışmalar yürütüyor.
Sodexo Avantaj’da iki önemli atama
Sodexo Türkiye Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri’nde üst düzey iki atama gerçekleşti. Pazarlama Direktörü ve İcra Kurulu üyesi Umut Erişen, Sodexo’nun Asya, Orta Doğu ve Afrika bölgelerinden sorumlu Satış ve Performans Geliştirme Direktörlüğü’ne atanırken Pazarlama Direktörlüğü görevine ise Ahmet Karan getirildi.
Sodexo Asya, Orta Doğu ve Afrika bölgelerinden sorumlu Satış ve Performans Geliştirme Direktörü: Umut Erişen
2018 yılından bu yana Sodexo Avantaj Türkiye’de Pazarlama Direktörlüğünü yürüten Umut Erişen, Sodexo Asya, Orta Doğu ve Afrika bölgelerinden sorumlu Satış ve Performans Geliştirme Direktörü olarak atandı. Ağustos 2021 itibarıyla Hindistan, Çin ve Türkiye gibi 9 önemli ülkeyi içeren bölgenin müşterilere ve üye iş yerlerine yönelik satış geliştirme süreçlerinden sorumlu olacak olan Erişen, İstanbul merkezli görev yapacak.
Lisans eğitimini 2000 yılında ODTÜ İşletme bölümünde tamamlayan Erişen, 20 yıllık kariyeri boyunca farklı sektörlerde çeşitli pazarlama ve satış ekiplerine liderlik etti. 2005-2016 yılları arasında Turkcell’de yürüttüğü kanal ve bölge müdürlüğü görevlerinin ardından KOBİ’lere yönelik pazarlama ve ürün stratejilerini yöneterek birçok kazanım, bağlılık ve iletişim inisiyatifini hayata geçirdi. 2018 yılında Sodexo Avantaj Türkiye’ye Pazarlama Direktörü olarak katılan Erişen; müşteriler, kullanıcılar ve üye iş yerleri için birçok değer teklifini hayata geçirmenin yanı sıra marka stratejilerine ve iletişime yön verdi ve CRM yönetiminden ve satış verimliliğinden sorumlu olarak görev aldı.
Pazarlama Direktörlüğü görevini Ahmet Karan üstlendi
Sodexo Türkiye Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Pazarlama Direktörü olarak atanan Ahmet Karan, 2003 yılında Boğaziçi Üniversitesi İnşaat Mühendisliği Bölümünden mezun oldu ve sonrasında University of Illinois – Urbana Champaign Üniversitesi’nde eşzamanlı olarak MBA ve Proje Yönetimi üzerine iki yüksek lisansını tamamladı.
İş hayatına 2004 yılında Amrop’ta Üst Düzey Yönetici Araştırma Asistanı olarak başladı. Yüksek lisansı sırasında ve sonrasında Amerika’da danışman olarak farklı görevler aldı. 2008’de Türkiye’ye dönerek kariyer yolculuğuna Citibank’ta Citi Axess Kartlar Müdür Yardımcısı olarak devam etti. Ardından, 3 yıl BP’de sadakat programlarından sorumlu olarak Pazarlama Koordinatörlüğü ve yine 3 yıl Vodafone Türkiye müşteri değer yönetimi bölümünde sadakat programlarından sorumlu olarak Sadakat Müdürlüğü görevini yürüttü. 2017’de Sigortam.net’e katılarak pazarlama fonksiyonlarından ve online satışlardan sorumlu Pazarlama Direktörü olarak 4 sene görev yaptı, burada şirketin dijital dönüşümünü ve büyüme hedeflerini sağlayacak birçok projeyi hayata geçirdi. Sodexo Avantaj Türkiye’ye katılmadan önce ise Turgut Aydın Holding’in e-para ve ödeme sistemleri alanında faaliyet gösteren şirketi TOM Digital’in kuruluşunda Strateji Direktörü olarak görev almıştı.
Signify’da iki önemli atama
Signify’da, iki önemli görev değişikliği gerçekleşti. Bu değişiklikler ile dünyada Signify’ın yönetildiği 10 bölgenin ikisi Türk yöneticilerin sorumluluğunda oldu. Gerçekleşen yeni atamalarla birlikte, Signify Türkiye ve Maghreb bölgelerinden sorumlu CEO Eran Görgen’in, Doğu Avrupa Bölge Başkanlığı ve CEO’luğu görevini üstleneceği ve çalışmalarını Polonya’da sürdüreceği açıklandı. Eran Görgen yeni göreviyle beraber, içinde Rusya, Ukrayna, Polonya, Çekya, Romanya’nın da bulunduğu 27 ülkeden oluşan bir bölgenin sorumluluğunu üstlenmiş olacak. Eran Görgen’in yerine ise Saner Kırık Signify Türkiye Genel Müdürü olarak görev yapacak.
Signify Doğu Avrupa Bölge Başkanlığı ve CEO’su Eran Görgen
Kariyerine 2000’de Philips Türkiye’de stajyer olarak başlayan Marmara Üniversitesi Makine Mühendisliği mezunu Eran Görgen, daha sonra Polonya, Romanya, Macaristan, Hollanda ve Slovakya’da da satış, pazarlama alanında ve yönetici rollerinde pek çok başarılı projeye imza attı. Uzun yıllar Philips Aydınlatma Orta ve Doğu Avrupa Pazarlama Direktörü olan Görgen 2017’de Philips Aydınlatma Türkiye Genel Müdürü olarak görevlendirildi. 2018 yılı itibarıyla Philips Aydınlatma’nın Signify’a devrolması ile Signify Türkiye Genel Müdürü olarak görevini sürdürdü. Görgen bu başarılı çalışmalarına ek olarak 2020’de Maghreb’e liderlik yapma görevini de üstlendi, süreçleri kolaylaştırmak ve bölgede başarının güçlü bir yol haritasını oluşturmak için ekibe koçluk yaptı. Eran Görgen, 1 Ağustos 2021 tarihinden itibaren Doğu Avrupa Bölge Başkanı ve CEO’su olarak göreve başlıyor.
Signify Türkiye Genel Müdürü: Saner Kırık
16 yıldır Signify’da; Çanakkale Şehitler Anıtı, Çamlıca Camii, Osmangazi Köprüsü gibi birçok başarılı projeye imza atan Saner Kırık, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Elektrik ve Elektronik Mühendisliği mezunu. Kariyeri boyunca satıştan müşteri hizmetlerine kadar hemen hemen her alanı deneyimleyen Kırık, proje takip süreçlerindeki farklı bakış açısı ve yaklaşımıyla, sağladığı müşteri memnuniyetiyle, yönettiği her departmanda somut başarılara imza attı, ekip yönetimi ve liderliğiyle ön plana çıktı.
Signify’da son olarak içinde tasarım merkezi ve satış desteğin de bulunduğu iki ayrı ticari kanalın liderliğini yürüten Saner Kırık, yeni rolü ile 1 Ağustos 2021 tarihi itibarıyla Signify Türkiye Genel Müdürü olarak çalışma hayatına devam edecek.
PayTR’den yönetim kadrosuna 4 yeni isim
PayTR’ın yeni Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Salim Dervişoğlu olurken, Satış ve Pazarlamadan sorumlu Genel Müdür Yardımcılığına İsmail Sevinç, Finans ve Muhasebeden sorumlu Genel Müdür Yardımcılığına Alper Tekben, Ürün Yönetiminden sorumlu Genel Müdür Yardımcılığına Zafer Latif getirildi.
PayTR Satış ve Pazarlamadan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı: İsmail Sevinç
İşletme ve yönetim bölümünden mezun olduktan sonra MBA eğitimini de tamamlayan İsmail Sevinç, profesyonel iş hayatına bilişim sektöründe başladı ve ilk olarak Metis’te HP ve Microsoft satış operasyonlarında görev aldı. Sonrasında telekomünikasyon sektöründe iş hayatına devam eden Sevinç, çok lokasyonlu network projelerinin satışında proje liderliği ve yöneticilik görevlerinde bulundu. E-ticaret alanında kendi işini yapmak amacıyla bilişim sektörüne veda eden Sevinç, e-ticaret süreçlerinde kendini geliştirdikten sonra, kurumsal hayata geri dönüş yaparak 2017 yılında fintek sektörüne adım attı. Sevinç, Up Group bünyesinde iPara şirketinde satış direktörlüğü yaptıktan sonra, 2018 yılında PayTR’da yine satış direktörü olarak göreve başladı. İzmir merkezli bir ödeme kuruluşu olan PayTR‘ın İstanbul satış ve pazarlama ofisini kuran ve 2018 yılından itibaren PayTR’ın satış ve pazarlama birimlerini yöneten Sevinç, 2019 yılından bu yana görevine Satış ve Pazarlamadan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak devam ediyor.
PayTR Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı: Salim Dervişoğlu
Bilişim teknolojileri yüksek lisans eğitimini tamamlayan Salim Dervişoğlu, çalışma hayatına 2006 yılında Linux sistem yöneticisi olarak başladı. Sonrasında PeakGames, SuperOnline ve GittiGidiyor’da görevler aldı ve 2018 yılında İzmir’e yerleşerek, yurt içinde ve yurt dışında firmalara sistem, devops ve güvenlik alanında danışmanlık hizmeti verdi. Ardından PayTR’da sistem ve güvenlik müdürü olarak işe başlayan Dervişoğlu, 2021 Haziran ayından bu yana PayTR’da Teknolojiden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini yerine getiriyor.
PayTR Finans ve Muhasebeden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı: Alper Tekben
İktisat bölümü mezunu olan Alper Tekben, ödeme kuruluşlarındaki profesyonel iş hayatına 2013 yılında PayU Türkiye’de başladı. Tekben, kuruluşun finansal operasyonlar ve finans departmanlarında yöneticilik görevi üstlendi, birçok önemli proje ve komitelerde görev aldı. 2020 Eylül ayında PayTR’a Finans ve Muhasebeden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atanan Tekben, aynı zamanda Türkiye Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşları Birliği (TÖDEB) Etik Komitesi Üyesi olarak görev alıyor. Tekben, evli ve bir çocuk babası.
PayTR Ürün Yönetiminden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı: Zafer Latif
Bilgisayar programcılığı üzerine eğitim alan Zafer Latif, kuruluşu itibariyle PayTR’da görev başladı. Bugüne kadar PayTR’da yeni teknolojilerin şirket içine entegre edilmesi ile tüm ödeme altyapılarının oluşturulması konularında aktif rol alan Latif; kuruluş lisanslaması ve uyum süreçleri, 6493 kanun tebliği, KVKK, PCI DSS gibi süreçlerin oluşturulmasında bulundu. Tüm iş ortaklıklarının teknik konularından sorumlu olan Latif, geçmişten bugüne ödeme kuruluşlarının tüm altyapı ve ürünleriyle ilgili 11 yıllık deneyimiyle sektörde ses getirecek dijital dönüşümlere imza attı. İş ortaklıkları kurulurken PayTR’ı farklı noktalara taşıyarak gelişime önemli katkılarda bulundu. Günümüz değişen koşullarında finansal teknoloji sektörünün vazgeçilmez konuları arasında yer alan ürün yönetimi ve teknoloji ekiplerinin birbirinden ayrılmasıyla Zafer Latif; 2021 Haziran ayından bu yana görevine Ürün Yönetiminden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak devam ederek, ürün tarafındaki sınırsız bilgi birikimini yeni görevinde kullanıyor.