Haftanın iş birlikleri
RiseCreative’e yeni marka
BMS WIRE stratejik hamleler yapacağı 2024 -2025 yılında kreatif marka yönetimi, kampanya çalışmaları, sosyal medya yönetimi ve dijital strateji çalışmalarını RiseCreative ile birlikte yürütecek.
RiseCreative, BMS WIRE’ın tüm dijital dönüşüm stratejisini oluşturup iletişim süreçlerinin yönetiminden sorumlu olacak.
Decathlon’un iletişim ajansı Canvas oldu
Global spor markası Decathlon’un Türkiye’deki iletişim çalışmalarını yürütecek ajans belli oldu. Decathlon, yeni dönem iletişim çalışmaları için CANVAS İletişim ve Danışmanlık ile anlaştı.
CANVAS, Decathlon’a Stratejik İletişim Danışmanlığı, Lider İletişimi, Medya İlişkileri, Ödül İletişimi, Kriz İletişimi ve PR Etkinlik Yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Calculum ve Faturalab’dan stratejik ortaklık
Bilim odaklı, yapay zeka destekli tedarik zinciri analitiği şirketi Calculum ve işletme sermayesi optimizasyonunda uzmanlaşmış fintech platformu Faturalab, tedarik zinciri yönetimini dönüştürmeyi amaçlayan stratejik bir ortaklık kurdu.
Bu iş birliği, Calculum’un işletme sermayesi yaratmadaki ileri teknolojisini, alıcılar, tedarikçiler
ve finansal kuruluşlar arasında güvenilir bir aracı olarak Faturalab’ın rolüyle birleştiriyor.
Güçlerini birleştirerek, iki şirket, işletmelere tedarik zinciri verimliliklerini, karlılıklarını ve
dirençlerini artırma konusunda güç kazandırmayı amaçlıyor.
Bigchefs ve Çilek Mobilya tercihini yaptı
Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı yeni dönemde Çilek Mobilya’nın ve Bigchefs’in iletişim çalışmalarını yürütecek.
Ajans bünyesine eklediği markaların tüm iletişim çalışmalarını üstlenecek.
Artı İletişim Yönetimi Mudo’nun iletişim danışmanlığını üstlendi
Artı İletişim Yönetimi müşteri portföyüne Mudo’yu ekledi.
Artı, Mudo’nun iletişim stratejisinin oluşturulup yürütülmesinden sorumlu olacak.