Haftanın iş birlikleri
Bosch, Siemens ve Profilo markaları yeni iletişim ajansını seçti
BSH Ev Aletleri, Bosch, Siemens ve Profilo markalarının iletişim çalışmalarını Contactplus’a emanet etti.
Contactplus İletişim Hizmetleri, Bosch, Siemens ve Profilo markalarına stratejik iletişim, medya ilişkileri, kurumsal sosyal sorumluluk ve gündem yönetimi desteği verecek.
Serdesin’e 3 yeni marka
Konvansiyonel ve dijital reklam alanlarında faaliyet gösteren 2015 doğumlu reklam ajansı Serdesin, müşteri portföyünü 3 yeni marka ile genişletiyor.
Chery, Özdilek, Gezenbebe markalarının yaratıcı işlerinde bundan sonra Serdesin’in de imzası olacak.
Golf Dondurma’nın iletişim faaliyetlerini Brandworks yürütecek
Kurulduğu 2003 yılından bu yana inovasyon odaklı üretim yapan, Bursa ve Kahramanmaraş fabrikalarıyla 200 milyon litreye yakın üretim kapasitesine sahip olan Golf Dondurma, iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
PRactice’e iki yeni müşteri
PRactice Communication Management (PRactice), Türkiye’nin önde gelen yerli sermayeli sanayi kuruluşlarından Borsan Kablo ve çevre çözümlerinde 30 yılı aşkın deneyimiyle 65’in üzerinde ülkeye ihracat gerçekleştiren Kazancı Çevre Tekniği ’ne hizmet verecek.
PRactice, TURQUALITY® Programına kabul edilen Borsan Kablo ve diğer Borsan şirketleri ile Kazancı Çevre Tekniği ve bünyesindeki markalarına, Stratejik İletişim Danışmanlığı, Lider İletişimi, Kurumsal İletişim, Pazarlama İletişimi, İtibar Yönetimi, Sürdürülebilirlik İletişimi, Kriz İletişimi, Medya İlişkileri ve İç İletişim alanlarında planlama, içerik geliştirme ve operasyonel iletişim yönetimi hizmetleri sunacak.
Communication Partner, Doğtaş ve Lova Yatak’ın iletişim ajansı oldu
Türkiye’nin öncü mobilya markalarından Doğtaş ve uyku markası Lova Yatak stratejik iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütecek.
Doğanlar Mobilya Grubu’nun sektöründe öncü markası Doğtaş ve uyku markası Lova Yatak, stratejik iletişim süreçlerinin yönetimi için Communication Partner ile anlaştı.
Ajans, yeni dönemde Doğtaş ve Lova Yatak markalarına medya iletişimi, etkinlik, itibar ve proje yönetimi konularında hizmet verecek.
Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı müşteri portföyünü genişletiyor
Yerli ve global pek çok markanın kurumsal ve stratejik iletişim danışmanlığını üstlenen Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı, müşteri portföyünü genişletmeye devam ediyor.
Nadir hastalıklar başta olmak üzere birçok branştaki yüksek talep gören ve rekabetçi ürünleri ve globalleşme yolundaki istikrarlı yükselişi ile sektörün önemli oyuncularından biri olan GEN, iletişim yönetimini Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı’na emanet etti. Ajans, stratejik iletişim, medya ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi, paydaş ilişkileri ve kriz yönetimi alanlarının yönetimini gerçekleştirecek.