Haftanın iş birlikleri
Vehbi Koç Vakfı Sağlık Kuruluşları’nın reklam konkuru sonuçlandı
Vehbi Koç Vakfı Sağlık Kuruluşları çatısı altında yer alan Amerikan Hastanesi, MedAmerikan Tıp Merkezi, Koç Üniversitesi Hastanesi, Bodrum Amerikan Hastanesi ve Koç Sağlık Yanımda markalarının yeni reklam ajansını belirlemek üzere açtığı konkur sonuçlandı. Konkurdan galibiyetle ayrılan ajans “Glamy Digital” oldu.
Idecon Idea&Congress, Signify’ın yeni dijital iletişim ajansı oldu
Signify’ın, yeni dijital iletişim ajansı Idecon Idea & Congress oldu. Idecon Idea & Congress; teknolojiyi en üst düzeyde kullanarak LED, bağlantılı aydınlatma ve servis sistemleri üreten Signify için; dijital strateji ve içerik yönetimi, dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Altınyıldız Classics, Ogilvy İstanbul’u tercih etti
Altınyıldız Classics, Ogilvy PR müşterileri arasına katıldı.
Ogilvy PR, iş birliği kapsamında Altınyıldız Classics’e stratejik iletişim danışmanlığı, 360 derece içerik geliştirme, medya ve mecra ilişkileri, kriz ve gündem yönetimi hizmetleri sunacak.
ADLER Central Europe, FM İletişim’i seçti
Bireylere ve kurumlara, Koçluk, Mentorluk, Çeviklik ve Liderlik gelişim programları sunan Adler Central Europe’un yeni dönem iletişim çalışmaları FM İletişim tarafından yürütülecek.
FM İletişim Danışmanlığı, Adler Central Europe’a medya ilişkileri yönetimi ve liderlik iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Marjinal Porter Novalli’ye yeni marka
IT’nin karmaşasını yalınlaştıran uçtan uca çözümler sunan Eclit, iletişim süreçlerini Marjinal Porter Novelli’ye emanet ediyor.
Ajans, yeni dönemde markanın stratejik iletişim çalışmalarını yürütecek.
FCB Artgroup’a yeni müşteri
küresel reklam ajansı FCB Artgroup, yeni dönemde kozmetik sektörünün başarılı markalarından L’Occitane’ın dijital ve sosyal medya süreçlerinden sorumlu olacak.
FCB Artgroup, yeni müşterisi L’Occitane’a sosyal medya ve topluluk yönetimi, kreatif içerik üretimi, özel günler ve proje üretimi alanlarında hizmet verecek.
THEBADGUYS’a iki yeni müşteri
Yeni nesil reklam ajansı THEBADGUYS portföyüne iki yeni marka ekledi. PO Plantbase ve Tribation’ın yeni dönem dijital ajansı THEBADGUYS oldu.
Ajans, içecek sektöründe faaliyet gösteren PO Plantbase ve spor alanında faaliyet gösteren Tribation için dijital, sosyal medya ve entegre kampanyalar alanlarında hizmet verecek.
Selen Kozmetik iletişim ajansını seçti
Selen Kozmetik’in, URBAN Care, Hawaiian Tropic ve Live Clean markalarının iletişim çalışmalarını yürütecek ajans belli oldu.
Selen Kozmetik, bünyesinde bulunan URBAN Care, Hawaiian Tropic ve Live Clean markalarının stratejik iletişim danışmanlığını Pura Vida İletişim ile yürütecek.
Consulta İletişim’e iki yeni marka
Kıraç Group; kurumsal ve marka iletişim faaliyetlerini Consulta İletişim’e emanet etti.
Consulta İletişim, Mart 2022 tarihinden itibaren Kıraç Group ve Kıraç Elektrik markalarının kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, lider iletişimi, ürün ve hizmet iletişimi, stratejik iletişim yönetimi çalışmalarının yanı sıra; sosyal medya yönetim görevini de üstlenecek.
Xylem Türkiye’nin iletişim ajansı İnomist İletişim oldu
Su ile ilgili kritik sorunlara yenilikçi çözümler geliştirerek müşterilerinin su ve kaynak yönetimlerini optimize etmeyi sağlayan Xylem Türkiye, iletişim çalışmalarını İnomist İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
İnomist İletişim Danışmanlığı, yeni dönemde Xylem Türkiye’ye medya ilişkileri yönetimi hizmeti verecek.
Banabikurye iletişim çalışmaları için Aristo’yu seçti
Aristo İletişim, müşteri portföyüne Hollanda merkezli Borzo firmasının bir üyesi olan Banabikurye’yi de ekledi.
İş birliği kapsamında Aristo İletişim, markanın gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.
Glovital’in dijital iletişim çalışmaları MooF Dijital’e emanet
Gıda takviye pazarının önde gelen markalarından olan Glovital, dijital iletişim çalışmalarını MooF Dijital’e emanet etti.
Moof Dijital Reklam Ajansı, iş birliği kapsamında Glovital’e performans pazarlama alanında hizmet verecek.
İki Türk girişim globalleşme yolunda iş birliği yapıyor
Öngörüye dayalı görsel yapay zeka platformu Cognitiwe ile smart signage platformu Octopus, geliştirdikleri ürünleri ve edindikleri tecrübeleri global perakende pazarına sunmak üzere güçlerini birleştirdi.
Cognitiwe ve Octopus, yapay zeka tabanlı görüntü işleme teknolojileri, kullanıcı tabanlı reklamcılık ile yapay zeka temelli ölçümleme ve optimizasyon konularında iş birliği yapmak için bir mutabakat zaptı (MoU) imzaladı.
Anlaşma doğrultusunda, müşteri taleplerini karşılamak üzere ihtiyaç duyulan yeni standartların ve çözümlerin geliştirilmesinde işbirliği yaparak globalde birlikte büyümeyi hedefleyen Cognitiwe ve Octopus, perakende sektöründeki markalara, her müşteriye özel içerik gösterebilen görsel yapay zeka destekli smart signage sunacak.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.