Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Castrol’ün iletişim ajansı Message İletişim oldu
Madeni yağ pazarında faaliyet gösteren markalardan Castrol, yeni dönemde iletişim çalışmalarını Message İletişim ile yürütme kararı aldı. Message İletişim Castrol’e, stratejik iletişim danışmanlığı çerçevesinde marka iletişimi, konu ve etkinlik yönetimi, medya ilişkileri, lider iletişimi, kriz iletişimi, içerik oluşturma, influencer yönetimi ve iç iletişim hizmetleri sunacak.
Tam Finans’ın iletişim faaliyetleri Brandworks’e emanet
Tam Finans, iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti. Brandworks; Tam Finans’a geleneksel ve dijital medya süreçlerinin yürütülmesinin yanı sıra kurumsal iletişim, sürdürülebilir itibar yönetimi, stratejik danışmanlık gibi uzmanlıklarıyla hizmet verecek.
Hepsipay ajansını seçti
E-ticaret ve fiziksel perakendede hızlı ve güvenli ödeme çözümleri markası Hepsipay’in başlattığı reklam ajansı konkuru sonuçlandı. Hepsipay yeni dönemde yaratıcı kampanyalarını Büyük Balık ile yürütecek. Büyük Balık’ın hizmet verdiği markalar arasında On Dijital Bankacılık, Stablex, DemirDöküm, İş Yatırım, Homer, Özka gibi markalar bulunuyor.
SCC İletişim’e yeni marka
SCC İletişim, TAİDER Aile İşletmeleri Derneği’ni müşteri portföyüne dahil etti. Ajans, 18 yıllık deneyimiyle TAİDER’in iletişim stratejilerini oluşturma ve uygulama görevini üstlenecek.