
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (11-17 Nisan)
L’Oréal Dermatolojik Güzellik’in iletişim faaliyetleri yeniden Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı’na emanet

L’Oréal Grup’un; La Roche-Posay, CeraVe ve Vichy’i bünyesinde bulunduran bölümü L’Oréal Dermatolojik Güzellik, iletişim hizmetleri için yeniden Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı ile çalışmaya başladı. Dermokozmetik alanının önemli oyuncuları olan markalar, stratejik iletişim süreçlerini güçlendirmek ve hedef kitleleriyle daha etkin bir bağ kurmak amacıyla Essance İstanbul’un deneyiminden faydalanacak.
TEKA Türkiye yeni iletişim ajansını seçti

Türkiye’de 30 yılı aşkın süredir faaliyetlerini sürdüren ankastre ürünleri üreticisi TEKA, yeni iletişim ajansını seçti. TEKA Türkiye Mart 2025 itibariyle iletişim alanındaki çalışmalarını güçlendirmek için Barbun Kreatif’le iş birliği yapacak. Barbun Kreatif, TEKA Türkiye’ye kurumsal iletişim, medya ilişkileri, lider iletişimi, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi ve konu yönetimi faaliyetlerine yönelik danışmanlık ve proje yönetimi hizmeti sunacak.
Communication Partner Arzum’un iletişim ajansı oldu

Türkiye ve dünyada; gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, sıcak içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım ve ütü olmak üzere birçok farklı ürün kategorisinde elektrikli ev aletleri üreten Arzum, stratejik iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütecek. Communication Partner, Arzum’a Marka iletişimi, Kurumsal iletişim, Influencer iletişimi alanlarında hizmet verecek.
DT CLOUD’un iletişim çalışmalarını UPDATE İletişim yürütecek

“Dijital Türkiye’nin Yerli Bulutu” vizyonuyla çalışmalarını sürdüren yerli self-servis bulut platform sağlayıcısı DT Cloud, stratejik iletişim danışmanlığı hizmetleri için UPDATE İletişim ile anlaştı. UPDATE İletişim, DT Cloud’un iş hedeflerine ulaşmasını desteklemek üzere, kuruma stratejik iletişim danışmanlığından medya ilişkilerine, etkinlik yönetiminden lider iletişimine kadar geniş bir yelpazede hizmet sunacak.
Saphir Hotels yaratıcı ajansını seçti!

Antalya, Alanya bölgesinde zincir otel faaliyetlerini sürdüren Saphir Hotels yeni dönem tüm iletişimleri için standout yaratıcı ajansı tercih etti. Ajans marka iletişim stratejisi, sosyal medya hesapları yönetimi, dijitalleşme ve otel imaj prodüksiyon hizmetlerini sağlayacak.
Colgate-Palmolive’in always on sosyal medya iletişimi artık Sharpcake’te!

Ağız bakım ve kişisel bakım firmalarından Colgate-Palmolive, Türkiye, Kazakistan ve Azerbaycan’daki “always on” sosyal medya iletişimleri için Sharpcake ile iş birliğine imza attı. Bu iş birliği kapsamında Sharpcake, sorumlu olduğu bölge ülkelerindeki farklı pazarlarda Colgate-Palmolive markalarının sosyal medya ve dijital iletişim stratejilerine yön vererek yenilikçi, ilham veren ve yüksek etkileşim sağlayan içerikler üretecek.
omg! iletişim’e yeni marka

Indomie, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını omg! iletişim ile yürütme kararı aldı. iş birliği kapsamında omg! iletişim, Indomie’ye; stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, lider iletişimi, kriz yönetimi, kurumsal sosyal sorumluluk projeleri ve etkinlik yönetimi gibi pek çok alanda kapsamlı bir iletişim desteği sağlayacak.
Lobby İletişim, Mercedes-Benz Türk’ün iletişim danışmanlığını üstlendi

Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı, Mercedes-Benz marka kamyon ve otobüs gruplarından sorumlu olarak faaliyet gösteren Mercedes-Benz Türk A.Ş.’nin iletişim danışmanlığını üstlendi. Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı, Mercedes-Benz Türk A.Ş’ye 360 derece iletişim hizmeti sunacak.
Ulusal Süt Konseyi seçimini yaptı

Sektörün gelişimi için bilimsel yollarla politika üreten, uygulamasına öncülük eden ve piyasa düzenlemesinde görev üstlenen Ulusal Süt Konseyi, tüm iletişim çalışmaları için NİŞ PR-Media-Event ile el sıkıştı.
Geçen haftanın iş birliklerine BURADAN göz atabilirsiniz…