Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Evmoda iletişim ajansını seçti
Ev dekorasyonu ve mobilya sektöründe Türkiye’nin önde gelen markalarından Evmoda yeni dönem iletişim faaliyetlerini Brandistanbul PR’a teslim etti. Brandistanbul PR, medya iletişimi, pazarlama iletişimi, lider iletişimi, etkinlik yönetimi ve iletişimi başta olmak üzere dijital PR ve kriz iletişimi konularında Evmoda’ya destek verecek.
Effect Burson’a yeni marka
Ford Otosan’ın yeni dönemde iletişim danışmanlığını Effect Burson üstlenecek. Ford Otosan ile Effect Burson arasındaki iş birliği kapsamında Effect Burson, Ford Otosan’a kurumsal iletişim, marka iletişimi, gündem yönetimi, medya ilişkileri ve kriz iletişimi yönetimi konularında hizmet verecek.
Otacı, dijital iletişimlerini Kingdom İstanbul’a emanet etti
Türkiye’nin önde gelen bitkisel sağlık ve kişisel bakım markalarından Otacı, dijital iletişim stratejilerini güçlendirmek ve sosyal medya varlığını daha da pekiştirmek amacıyla yeni sosyal medya ajansı olarak Kingdom İstanbul ile anlaştı.
Brandworks, Hexagon ile el sıkıştı
Sensör, yazılım ve otonom teknolojilerini bir araya getirdiği dijital gerçeklik çözümleriyle müşterilerine hizmet veren Hexagon, iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti. Brandworks İletişim Danışmanlığı, Hexagon’un Manufacturing Intelligence bölümünün iletişim faaliyetlerini yürütecek.
360 Sağlık, NOVA PR’ı seçti
Doğan Holding çatısı altında bireylere ve kurumlara yönelik sağlık çözümleri sunan sağlık teknolojileri şirketi 360 Sağlık, iletişim çalışmaları için Nova PR ile anlaştı. Nova PR, 360 Sağlık’a medya ilişkileri, kurumsal iletişim, lider iletişimi, dijital iletişim ve kriz iletişimi gibi alanlarda iletişim danışmanlığı hizmeti verecek.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN!