Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Brandworks’e yeni marka!
Süper FM, Metro FM, JoyTürk, Joy FM ve Virgin Radio Türkiye gibi en çok dinlenen radyo frekanslarının yanı sıra, farklı müzik zevklerine hitap eden 30’u aşkın dijital radyo frekansı ve podcast serileri bulunan Karnaval Medya Grubu, iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
FONTR Niş PR’ı seçti
Forte Teknoloji’nin iştiraki FONTR, tüm iletişim çalışmaları için NİŞ PR-Media-Event ile el sıkıştı. FONTR; etkinlik ve proje yönetimi, geleneksel ve dijital iletişim, medya ilişkileri ve lider iletişimi, pazarlama iletişimi ve kurumsal sosyal sorumluluk yönetimi çalışmalarını NİŞ PR-Media-Event ile yürütecek…
Citrix Türkiye’nin stratejik iletişim ajansı Marjinal Porter Novelli oldu
Kurumların güvenli bir şekilde uzaktan ve hibrit çalışma ihtiyaçlarını karşılayan çözümler sunan, dijital çalışma alanında dünyanın lider şirketlerinden Citrix, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını 360 derece stratejik iletişim danışmanlığı hizmetleri sunan Marjinal Porter Novelli ile yürütecek.
Geçen haftanın iş birliklerine BURADAN göz atabilirsiniz!