Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Türkiye Finans’ın kreatif ajans konkuru sonuçlandı
Türkiye Finans’ın konkur süreci sonuçlandı. Markanın yeni dönem kreatif çalışmalarını yürütecek ajans, konkurdan başarıyla ayrılan Karbonat oldu. Karbonat, bankanın dijital müşteri deneyimine öncelik veren pazarlama stratejilerine ve reklam stratejilerine destek olacak.
Nobilitate Stratejik İletişim Danışmanlığı’na dört yeni müşteri
Markalara 360 derece stratejik iletişim danışmanlığı sunan Nobilitate Stratejik İletişim Danışmanlığı, portföyüne dört yeni marka ekledi. İdea House Academy, Atol Havuz, Rotana Turizm ve Interlink markaları yeni dönemde iletişim çalışmalarını Nobilitate ile yürütecek.
TÜREB (Türkiye Rüzgar Enerjisi Birliği) NİŞ PR’I seçti
TÜREB (Türkiye Rüzgar Enerjisi Birliği) tüm iletişim çalışmaları için globalde de hizmet veren NİŞ PR-Media-Event ile el sıkıştı. TÜREB; etkinlik ve proje yönetimi, geleneksel ve dijital iletişim, medya ilişkileri ve lider iletişimi, pazarlama iletişimi ve kurumsal sosyal sorumluluk yönetimi çalışmalarını NİŞ PR-Media-Event ile yürütecek…
H2O United portföyüne Amazon’u ekledi
H2O United; portföyüne Amazon’u ekledi. Dünyanın en önemli teknoloji şirketlerinden Amazon’u iş ortakları arasına ekleyen H2O United’ın Amazon İndirim Avcıları projesinde de imzası bulunuyor.