
Haftanın marka ajans iş birlikleri (21-27 Şubat)
Bath & Body Works’ün İletişim Ajansı Pura Vida İletişim Oldu

Koku ve kişisel bakım markası Bath & Body Works, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını Pura Vida İletişim ile yürütecek. Pura Vida İletişim, Bath & Body Works’e stratejik iletişim danışmanlığı kapsamında marka iletişimi, medya ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi ve kriz iletişiminin yanı sıra dijital iletişim çalışmaları kapsamında da sosyal medya içerik yönetimi, influencer yönetimi ve dijital projeler kapsamlarında hizmet verecek.
Goodworks’e yeni marka!

Üst düzey akıllı ev aletleri sektörünün oyuncularından ECOVACS ve Hussa iletişim ajansı olarak GoodWorks’ü seçti. GoodWorks, ECOVACS ve Hussa’ya stratejik iletişim danışmanlığı, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, itibar yönetimi, lider iletişimi, kriz iletişimi, çizgi altı ve çizgi üstü olmak üzere tüm kreatif süreçler ve sosyal medya alanlarında holistik iletişim hizmeti verecek.
Fenercioğlu A.Ş., Guide İletişim ile el sıkıştı

İnşaat ve gayrimenkul sektörünün oyuncularından Fenercioğlu A.Ş., ulusal ve uluslararası arenada marka gücünü artırmak adına Guide İletişim ile el sıkıştı. Guide İletişim markaya; PR, stratejik planlama, iş geliştirme, içerik yönetimi ve organizasyon süreçleri konusunda hizmet verecek.
Ajanda PR ile Bambum ve Taşev markaları anlaşmalarını yenilediler

Züccaciye sektöründe faaliyet gösteren markalardan Karınca Ev Gereçleri’nin alt markaları Bambum ve Taşev, iletişim çalışmaları için yeni dönemde de Ajanda PR ile yoluna devam edecek. Her iki markanın da iletişim ve etkinlik çalışmalarını Ajanda PR yürütecek.
Uluslararası otel projesinin pazarlaması Marq Group’a emanet

Kırgızistan konaklama sektörüne girecek Wyndham Bishkek Residence projesinde, N Group ve Wyndham Hotels & Resorts, pazarlama ve satış süreçlerini yönetmek üzere Marq Group ile güçlerini birleştirdi.