
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-14 Mart)
Communication Partner Haleon’un iletişim ajansı oldu

Sensodyne, Parodontax, Otrivin ve Voltaren gibi markaları bünyesinde bulunduran küresel tüketici sağlığı şirketi Haleon, Türkiye’deki stratejik iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütecek. Communication Partner, Haleon’a Marka iletişimi, Kurumsal iletişim, Influncer iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Zurich Türkiye, desiBel ile el sıkıştı

Zurich Sigorta Grubu, Türkiye’deki iletişim çalışmaları için desiBel Ajans ile anlaştı. desiBel Ajans, yeni dönemde Zurich Sigorta Grubu Türkiye’ye stratejik iletişim danışmanlığı, lider iletişimi, itibar yönetimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi gibi alanlarda kapsamlı hizmet sunacak.
Agresif Arılar Reklam Ajansı’na 3 yeni marka

Agresif Arılar Reklam Ajansı, BSYNC ve AlchemLife ile anlaştı. Ajans, işitme cihazlarında hizmet veren Demant’a iletişim çalışmaları alanında hizmet verecek. Gıda takviye markaları BSYNC ve AlchemLife da sosyal medya ve BTL hizmetleri için Agresif Arılar’la anlaştı. Ajans, işitme cihazları markası Demant’ın “Hayat Duyunca Güzel” farkındalık projesinin de iletişim çalışmalarını da yürütecek.
c.paces Group, iletişim çalışmalarını Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti

Yeme içme sektörünün oyunularından c•paces Group, iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti. Brandworks İletişim Danışmanlığı, c•paces Group’un marka bilinirliğini artırmak amacıyla; medya ilişkileri, içerik yönetimi, dijital iletişim stratejileri ve etkinlik yönetimi gibi alanlarda kapsamlı bir iletişim planı oluşturacak.
OBASE, yeni iletişim ajansını seçti

Aristo İletişim, yazılım ve bilgi teknolojisi çözüm sağlayıcısı OBASE’in yeni iletişim ajansı oldu. Ajans, OBASE’in gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.