Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
Beko’nun reklam ajansı konkuru sonuçlandı
Beko’nun yeni reklam ajansını belirlemek amacıyla açtığı konkur tamamlandı. Konkur süreci sonunda marka, Türkiye’deki ATL ve dijital reklam faaliyetlerini Rafineri ile yürütme kararı aldı.
Tatmetal, iletişim ajansını seçti
Türkiye’nin lider yassı çelik üreticilerinden biri olan Tatmetal’in tüm iletişim faaliyetleri; hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi tarafından yürütülecek.
Kale Endüstri Holding’in iletişim ajansı İnomist İletişim oldu
İnomist İletişim, Kale Endüstri Holding bünyesinde yer alan Kale Kilit, Kale Alarm, Kale Çelik Kapı ve Kale Çelik Kasa, Kale Kapı Pencere Sistemleri markalarına stratejik iletişim danışmanlığı hizmeti verecek.
itelligence Türkiye Golin İstanbul’la anlaştı
Dünyanın önde gelen iletişim danışmanlığı ajanslarından Golin, müşteri portföyüne SAP ve diğer kurumsal yazılım uygulamaları alanında pazar lideri olan itelligence Türkiye’yi kattı.
Golin İstanbul, IT sektöründeki deneyimi ile itelligence Türkiye’ye stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişimi, basın ilişkileri, konu ve etkinlik yönetimi ve içerik üretimi kapsamlarında hizmet verecek.
Saat& Saat THEBADGUYS’ı tercih etti
Saat&Saat’in yeni dijital reklam ajansı THEBADGUYS oldu. THEBADGUYS, Saat&Saat’e dijital, sosyal medya ve entegre kampanyalar alanlarında hizmet verecek.
Glamly Digital’e 3 yeni marka
Glamly Digital, yeni dönemde She, Caldion ve Hunca Care markalarına sosyal medya içerik ve topluluk yönetimi, yaratıcı dijital projeler, dijital pazarlama danışmanlığı, influencer projeleri, dijital PR ve kampanya kurguları özelinde hizmet verecek.
Herbalife Nutrition’ın yeni reklam ajansı Tazefikir oldu
Herbalife Nutrition Türkiye, yeni yılla birlikte tüm iletişim çalışmalarını Tazefikir Group ile sürdürme kararı aldı.