Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
Golin İstanbul, KFC Türkiye’nin iletişim danışmanlığı ajansı oldu
Türkiye’yi iştah kabartan lezzetlerle buluşturan KFC Türkiye, dünyanın önde gelen iletişim danışmanlığı ajanslarından Golin İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı. Golin İstanbul, gıda sektöründeki deneyimi ile KFC Türkiye’ye stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında kurumsal iletişim, konu ve etkinlik yönetimi, medya ilişkileri ve influencer marketing konularında hizmet verecek.
Jeunesse Global Türkiye tercihini Tılsım’dan yana yaptı
Dünyanın en büyük 14’üncü network marketing şirketi Jeunesse Global Türkiye, yeni dönem marka ve iletişim çalışmalarını Tılsım İletişim’e emanet etti. 2004 yılından beri iletişim ve marka danışmanlığı konusunda müşterilerine 360 derece çözümler sunan Tılsım İletişim, 40 ülkede faaliyet gösteren Jeunesse Global Türkiye için medya ilişkileri yönetimi, etkinlik yönetimi, itibar yönetimi, kriz iletişimi, sosyal sorumluluk yönetimi konularında hizmet verecek.
Vapp Works’e yeni marka
Eşsiz yaşam alanlarının mimarı Northern Land dijital ajansı olarak Vapp Works’ü seçti. Kuzey Kıbrıs’ın en büyük inşaat ve emlak firmalarından biri olan Northern Land firması 2021 yılının başı itibariyle tüm dijital ve sosyal medya faaliyetlerinde Vapp Works ajansı ile ilerleyecek.
Mousson Laboratories tam hizmet ajansı olarak Digivega’yı seçti
Performans odaklı Yeni Nesil Kreatif Dijital Ajans Digivega, yurt dışında uzun yıllardır güzellik ve kişisel bakım üzerine faaliyet gösteren AMKA International’ın saç ve cilt bakım markası “Mousson Laboratories”i portföyüne kattı. Digivega, Mousson Laboratories’in Türkiye’deki tüm iletişim faaliyetlerini yürütecek.
Yemeksepeti Banabi yoluna Publicis İstanbul ile devam ediyor
2019 yılından bu yana Yemeksepeti bünyesinde faaliyet gösteren ve anında market alışverişi sektöründe 28 ilde kullanıcılarına hizmet veren Yemeksepeti Banabi yeni dönemde iş birliği yapacağı kreatif ajansını seçti. Buna göre, Yemeksepeti Banabi’nin yeni dönemde 360 derece reklam projelerini ve kreatif iletişim süreçlerini üstlenecek ajans Publicis İstanbul oldu.
Hummel yeni dönem yaratıcı ve dijital iletişimini Save As Digital’e emanet etti
1923 yılında Eppendorf Danimarka’da küçük bir atölyede bir çift futbol ayakkabısı ile üretime başlayan ve günümüzde 35 ülkeden fazla noktada çeşitli dallardaki spor giyime İskandinav havası katan Hummel markası Türkiye’deki tüm yaratıcı ve dijital iletişimini 2020 yılının sonlarında kurulan Save As Digital’e emanet etti. Save As Digital, markaya dijital, sosyal medya ve entegre kampanyalarda hizmet verecek.
STUDYLON’un iletişim ajansı İletişim Ofisi oldu
İngiltere, Amerika ve Avrupa’nın önde gelen prestijli lise ve üniversitelerine yerleşebilmede uzun yıllar yol gösterici olan yurt dışı eğitim danışmanlığı firması STUDYLON’un, iletişim çalışmalarını İletişim Ofisi yürütecek.
Pharmactive’in yeni web sitesi de Fikirbuzz’dan!
2007 yılından bu yana hizmet sunduğu birçok markaya stratejik konumlandırma, dijital pazarlama, PR & performans marketing ve reklam konularında 360 derece kreatif çözümler üreten Fikirbuzz Reklam Ajansı, halihazırda dijital iletişim çalışmalarını yönettiği, Avrupa’nın sayılı ilaç üretim tesislerinden birisi olan Pharmactive ile web sitesi yaratım süreçleri konusunda da anlaştı. Gıda, eğitim, inşaat ve teknoloji sektörleri başta olmak üzere farklı sektörlerden birçok marka ile çalışan Fikirbuzz, köklü ilaç şirketinin web sitesi için de kreatif çalışmalara başladı. Pharmactive’in tüm web sitesi tasarımları ajansın uzman ekibi tarafından hazırlanıyor.
Banu Ergin PR, yeni nesil kozmetik markası Luis Bien ile anlaştı
İletişim sektöründe yaklaşık 20 yılı geride bırakan Banu Ergin PR, marka porföyünü genişletiyor. 360 derece entegre pazarlama iletişim hizmeti sunan ajans, yeni nesil kozmetik markası olan Luis Bien’in tüm stratejik iletişim faaliyetlerini yönetecek.
Alpay Mermer Madencilik Şirketinin İletişim Ajansı “KEYS İstanbul” Oldu
Bu yıl madencilik sektöründe 25.yılını kutlamaya hazırlanan Alpay Mermer Madencilik, yeni dönemde birlikte çalışacağı iletişim ajansını seçti. Buna göre, markanın yeni iletişim ajansı KEYS İstanbul oldu.
Paynet’in tüm iletişim faaliyetleri PİAR İletişim’e emanet
Güvenilir sanal pos çözümleri sunan Paynet, yeni dönemde iletişim çalışmalarını Piar İletişim ile gerçekleştirecek.
Micro Focus, Jaguar Racing’in resmi teknik iş ortağı oldu
Jaguar Racing, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası’nın 7. sezonunda ışıklar yeşile dönmeden önce dünyanın en büyük kurumsal yazılım sağlayıcılarından biri olan Micro Focus’la iş birliğine gittiğini duyurdu.