Hangi araba markası hangi hayvanın ruhunu taşıyor?
İsviçre merkezli araba kiralama ve satın alma odaklı fintek şirketi Gowago, sunduğu deneyimi daha iyi hale getirmek için hali hazırda yapay zeka teknolojisini kullanıyor… Şirketin pazarlama ekibi yapay zekayı bu kez yaratıcı bir içerik üretmek için kullandı. “Araba markaları bir hayvana benzeseydi, bu hangi hayvan olurdu?” sorusundan yola çıkan ekip, Chat-GPT4 ve Midjourney aracılığıyla dünyaca ünlü otomobil markalarını hayvan siluetlerine dönüştürdü…
Gogago’nun Kurucu Ortağı ve CMO’su Leo Chevailler, pazarlama ekibinin çalışmasını LinkedIn hesabından paylaştı ve gönderinin üzerine markaların benzediği hayvanların ne anlama geldiğine dair notlar düştü. Gelin hangi otomobil markası hangi hayvana benziyor ve bu ne anlama geliyor, yakından bakalım…
– Tesla’nın çitası : Yenilik, hız, vizyoner ruh
– Volkswagen’in labrador’u : Güvenilirlik, çok yönlülük, samimiyet
– BMW’nin kartalı : Hassasiyet, odaklanma, mükemmellik
– Skoda’nın kunduzu : Pratik mühendislik, güven, sadelik
– Toyota’nın kaplumbağası: Güven, kalite, çevre yönetimi
– Audi’nin kızıl geyiği: Teknolojik gelişmeler, çevre bilinci, lüks
– FIAT’ın tazısı: İtalyan yeteneği, hız, sadelik
– Mercedes’in kuzgunu: Prestij, zeka, lüks
– Peugeot’nun tavus kuşu: Zarafet, güven, miras
– Volvo’nun kutup ayısı: Güvenlik, sağlam mühendislik, çevre bilinci
– Porsche’nin panteri: Hız, lüks, hassasiyet
– Jeep’in dağ keçisi: Macera, sağlamlık, Amerikan mirası
– Mini’nin tavşanı: Kompakt, çevik, İngiliz kimliği
– Citroen’in kuğusu: Yaratıcılık, konfor, Fransız zarafeti
– Ford’un boğası: Güç, güvenilirlik, Amerikan ruhu
– Renault’nun horozu: Fransız kimliği, çok yönlülük, yaratıcılık
– Hyundai’nin tilkisi: Adaptasyon, uygun fiyatlı kalite, akıllı tasarım
– BYD’nin bukalemunu: İnovasyon, adaptasyon, sürdürülebilirlik
– Kia’nın antilopu: Güven, modernite, çevre dostu