Head&Shoulders’tan şaşırtan kepek deneyi
Kepeğe karşı etkili söylemini iletişim çalışmalarının merkezine koyan Head&Shoulders bu kez bir sosyal deneye imza atıyor. Kudüs’te Ağlama Duvarı’nı ziyaret eden turistler Head&Shoulders’ın ilginç sosyal deney yöntemiyle kepekleriyle yüzleşiyor.
Kreatif ajans Grey, İsrail’de Head&Shoulders için gerçekleştirdiği iletişim kampanyası sosyal deney olma özelliğiyle öne çıkıyor. Kudüs’ün her yıl yaklaşık on milyon turist ağırlayan meşhur Ağlama Duvarı etrafında gerçekleşen çalışmada ziyaretçilere kafalarına takmaları için Kipa olarak adlandırılan Yahudi takkeleri veriliyor. Head&Shoulders özel bir katmanı, takan kişilerin kepeklerini ölçmesi için Kipa’nın içine yerleştiriyor. Ziyaret sonrası Kipalarını geri veren turistler kepekleriyle yüzleşiyor ve sonra hediye şampuanlarını alarak alandan ayrılıyorlar.