Heinz dövme severlerin zaafına oynuyor
Heinz, ketçap tutkunlarını hedef alan bir hamleyle, ikonik logosunu dövme yapmak isteyenlere özel bir etiket tasarladı. Söz konusu etiket, sanatçılara dövme yaparken kullanmaları için bir şablon görevi görecek ve hayranların dövme tasarımından pişman olmamalarını sağlayacak...
Heinz, bu girişimle markaya olan derin ve “irrasyonel” sevgiyi ortaya çıkarmayı amaçlıyor. Marka, Chicago ve New York City’ye dikkat çekici billboard’lar yerleştirmenin yanı sıra sosyal medya üzerinden de 100 özel tasarım etiketine sahip olmaları adına hayranlarının aklını çelmeye çalışıyor.
Etiketler geçici ya da kalıcı dövme olarak kullanılabiliyor. Ancak Heinz, özellikle markaya olan sadakatlerini kalıcı bir hale getirmek isteyen ketçap tutkunlarının ilgisini çekmeyi bekliyor.