Heinz stadyum kahramanlarına unutulmaz bir deneyim yaşatıyor
Futbol, İtalyanlar için yemekten sonra gelen en büyük tutku. Ancak herkes bilir ki futbol lezzetli eşlikçileri sever. Heinz’ın yeni kampanyası, San Siro stadyumunun etrafındaki stadyum kahramanlarına yani sandviç ustalarına odaklanıyor ve onlara unutulmaz bir deneyim yaşatıyor…
İtalya’da futbolla en çok özdeşleştirilen şeyin sandviç olduğu şüphesiz. Heinz’ın, DUDE Milan iş birliğiyle geliştirdiği yeni sos markası platformu “Proud Sponsor of Calcio Mangiato”nun (Yenen Futbol) ardındaki en temel içgörü de futbolla sandviç arasındaki bu özel ilişki.
“Calcio Mangiato”, markayı futbol dünyasının yemekle kesiştiği tüm anlara, özellikle de stadyum etrafında tüketilen ikonik sandviç ritüeline dahil ediyor.
“Stadium Heroes” temasını benimseyen kampanyanın ana karakterleri sandviç ustaları Mauro, Sofia ve Ruggiero. Kampanya, onların her pazar San Siro stadyumuna yakın çalışmalarına rağmen, futbolsever olarak stadyuma girip bir maç bile izleyememesine odaklanıyor.
Ve nihayetinde Heinz, sandviç ustalarına kariyerlerinde ilk kez stadyuma girip maç izleme ve taraftarın bir parçası olma fırsatı veriyor. Tüm stadyum onları ayakta alkışlıyor ve yapılan özel bir anonsla teşekkür ediyorlar.
Mauro, Sofia ve Ruggiero için unutulmaz olan bu deneyim, hikâyenin sonu değil. 2024’te Heinz ve DUDE, yemek ve futbol arasındaki bağı İtalya’nın her köşesine yaymaya hazırlanıyor.
Kaynak: Ads of the World