Heinz, ketçapsız restoranlara savaş açtı!
Heinz, yemeklerin yanında ketçap servis etmeyen restoranlara “Smack for Heinz” kampanyasıyla çarpıcı bir yanıt veriyor. Müşterilerin yemeklerini tamamlayabilmeleri için restoranların çevresine özel kiosklar yerleştiren Heinz, müşterilerinin hayal kırıklıklarını ortadan kaldırıyor.
Smack for Heinz olarak adlandırılan bu yaratıcı kampanya, Heinz’ın ikonik kırmızı şişesini bulundurmayan, özellikle Chicago gibi ketçap tüketmeyi sevmeyen eyaletlerdeki restoranların dışına konumlandırıldı.
2 Nisan’dan itibaren ABD’nin dört bir yanındaki ketçap severler, Heinz ketçabı bulunmayan gıda işletmelerini Smack for Heinz web sitesi üzerinden bildirebilecek. Bu ihbarlar sayesinde ketçap bulunmayan restoranların önüne Smack for Heinz kioskları kurulacak.
Kampanya hakkında konuşan Heinz marka iletişim müdürü Lizzy Goodman, “Heinz hayranlarının ketçapımıza olan mantıksız sevgilerini göstermenin en tutarlı yollarından biri, bir restoran bunu sunmadığında duydukları büyük yıkım ve hayal kırıklığıdır” diyor.
Ketçap tutkunlarına müjde: Dünyanın ilk ketçap sigortası geldi!