Heinz vejetaryen vampir Toby’yi işe aldı
Heinz, Cadılar Bayramı sezonunda ürkütücü yemek masası ve kostüm konseptine geri dönüyor. Bu kapsamda marka, geleneksel vampir yaşam tarzından vazgeçen ve onun yerine daha lezzetli bir şey yemeyi seçen vejetaryen vampir Toby’yi işe aldı. Toby’nin görevi hem diğer vampirlere lezzetli bir ikramda bulunarak onları vejetaryen olmaya ikna etmek hem de insanların boyunlarını kurtarmak…
Vampir Toby’ye Z kuşağının popüler platformu TikTok’ta 400 bini aşkın takipçiye sahip olan ünlü komedyen EJ Marcus hayat veriyor.
280 yaşındaki vejetaryen vampir, Influencer ve Tomato Blood Aktivisti Toby, “Vejetaryen bir vampir olmak ve sadece Heinz Tomato Blood yemek hakkında yanlış kanılara varılıyor. Umarım ülke çapındaki tüm vampirler insanların bir yiyecekten daha fazlası olabileceğini anlar ve lezzetli bir alternatifin tadını çıkarırken arkadaşlığa da bir şans verebilir” açıklamasında bulundu.
Heinz, tüm ketçap severleri bu Cadılar Bayramı sezonunda Toby gibi olmaya teşvik ediyor. Marka, tüm vampirleri gün doğmadan önce Heinz Tomato Blood yemeye davet ederken, Toby’nin insan hayranlarına da “Bloody” Nacho Fries ziyafeti sunuyor.
Heinz Marka İletişim Müdürü Alyssa Cicero, “İster yemek tabağına damlatılsın, ister ürkütücü bir aksesuar olarak kullanılsın, Heinz yıllardır insanlarla ortak anılar biriktiriyor ve bu Cadılar Bayramı da bir istisna değil… Sınırlı sayıda üretilen Heinz Tomato Blood ketçap şişesi, vampirlerin bile takdir edebileceği bir tasarıma sahip ve insanların aşina olduğu ikonik ketçabı içeriyor” dedi.
Markanın YouTube, Instagram ve TikTok hesaplarından yayınlanacak olan reklam filmi, “Interview with a Vampire” (Vampirle Görüşme) dizisinin prömiyerinde de gösterilecek. Kampanya kapsamında QR kodlu reklam panoları da olacak. Ürün için belirlenen hashtag ise #fakeblood. Heinz ayrıca Twitch’te vampir temalı özel bir aktivasyonu tanıtacak.
Kaynak: Businesswire