Herkes “sabah insanı” olabilir mi?
Ikea son iletişim çalışmasında yeni ürünlerini sabah erken kalkan insanları odak noktasına alarak tanıtıyor. Reklam filminde sabah erken kalkıp uykusunu alamadıkları için acele etmek zorunda kalan, uyku sersemi bir halde gürültü çıkararak evdekileri uyandıran, kahvaltı etmeye, duş almaya vakit bulamayan insanlar Ikea’nın yeni yatağında uyuyarak sabahları tazelenmiş halde kalkıyor. Ikea iletişim çalışmasında mesajını “olamadığınız ‘sabah insanı’ olmanıza yardımcı oluyoruz” diyerek veriyor. Ogilvy’nin hayata geçirdiği reklam filmleri 15 saniyelik dört bölümden oluşuyor.
https://www.youtube.com/watch?v=luj19sHrX_4
https://www.youtube.com/watch?v=yczAKg7NwnI
https://www.youtube.com/watch?v=nC5_BesQstE
https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=fM-9xuH_obw
7