Hero Baby iletişim ajansını seçti
Bebek maması markası İsviçreli Hero Baby, yeni dönemde iş birliği yapacağı iletişim ajansını seçti. Hero Baby Türkiye’nin iletişim ajansı Effect BCW oldu.
Markanın, stratejik iletişim, medya ilişkileri, pazarlama iletişimi, içerik yönetimi, kriz yönetimi, proje tasarımı ve yönetimi konularındaki iletişim çalışmalarını Nisan 2020 itibariyle Effect BCW yürütecek.
İsviçreli Hero Baby, bugün dünya üzerinde 4 bin 300 çalışanıyla, bebek maması (bebek devam sütleri, kaşık ve kavanoz mamaları), meyve suları, tahıllı bar, reçel ve benzeri gıda alanlarında ürünler sunuyor. Hero Baby’nin Türkiye’deki 60’tan fazla çeşitte ürün içeren portföyü arasında; bebek devam sütleri, kaşık mamaları, kavanoz mamaları bulunuyor.
Güncel Haberler