Heyecan dorukta! “Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The One Awards için geri sayım başladı…
Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’ne sayılı günler kaldı…
Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi AKADEMETRE iş birliğinde düzenlenen ve markaların yıl içindeki çalışmalarından yola çıkarak elde ettikleri itibar artışını ölçümleyen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” için heyecan dorukta… 3 Şubat’ta Divan Kuruçeşme’de gerçekleşecek ödül töreninde yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşları ödüllerine kavuşacak.
Pazarlama ve iletişim dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan The ONE Awards, bu yıl 11. kez halk jürisinin oylarıyla “Yılın İtibarlıları”nı ödüllendirecek. Kazanan markalar görkemli bir törenle ödüllerini alırken, bu başarıda katkısı olan reklam, medya planlama, dijital ve halkla ilişkiler ajansları da sahnedeki yerini alacak.
En fazla The ONE Awards kazanan ajans ise “Yılın İtibar Kazandıran Ajansı” unvanını elde edecek. Ayrıca, etkinliğin 11. yılında, beş kez The ONE Awards kazanan markalar “Büyük Ödül” ile taçlandırılacak.
11 yıldır aralıksız olarak düzenlenen ve pazarlama ile iletişim sektörünün en prestijli ödülleri arasında gösterilen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”, Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning‘in gerçekleştirdiği “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasının sonuçlarına dayanıyor. 12 ilde bin 200 kişiyle yapılan yüz yüze görüşmelerle belirlenen 70 kategoride, yıl içinde itibarını en çok artıran markaları ve bu başarının en büyük paydaşları olan ajansları ödüle layık görülüyor.