Hyperiser: Influencer Ekosistemi için eksiksiz bir rehber
Özellikle son yıllarda sayısız reklam kampanyasının ve medya planlama stratejisinin merkezinde influencer iletişimi bulunuyor. Son kullanıcıya ulaşmanın en hızlı ve en etkileşimi yüksek yollarından biri olan influencer iletişiminin en zorlu yönü ise influencer seçimi ve raporlaması.
İşte tam da burada devreye Hyperiser giriyor. Influencer seçimini ve raporlamasını yapay zekaya dayandıran Hyperiser platformu, geleneksel yollardan yapılan influencer iletişimini bir adım öteye taşıyor; data odaklı bir yöntemle yönetilebilir ve raporlanabilir bir hale getiriyor. Influencer ekosistemi için eksiksiz bir rehber olarak konumlanan platform, binlerce influencer arasından söz konusu marka ve kampanya özelinde en büyük etkiyi yaratacak olanı seçilmesinde önemli bir araç görevi görüyor.
Platformun en iddialı olduğu yönüyse yapay zeka desteğiyle multi-step (çok aşamalı) analiz özelliği. Altı farklı mecrada, 2 bin 500’ün üzerinde kayıtlı marka arasında, dakikalar içinde Sektör Analizi, Rakip Analizi, Takipçi Kesişim Analizi, Post Paylaşım Analizi, Sosyo-Ekonomik Grup Analizi ve Uygunsuz Kelime Analizi yapabilme olanağı sunması.
Sektör Analiziyle rakip markaların ve faaliyet gösterilen sektörün sosyal medyadaki dijital çalışmalarını ve hangi influencer’larla işbirliği yaptığı tespit edilebiliyor. Rakip Analizi ise çalışılması planlanan isim veya isimlerin rakip firmalarla çalışıp çalışmadığını görebilmenin en kolay yolu. Analizde influencer’ların sosyal medyadaki en son marka iletişim çalışmalarını sektör, kategori ve zaman aralığına göre tespit edebilen Rakip Analizi özelliği kullanıcıların stratejilerini ihtiyaçlarına göre düzenlemesine olanak sağlıyor.
Takipçi Kesişim Analizi, işbirliğine gidilmesi planlanan influencer’ların takipçileri için ilgi alanlarına ve demografilerine göre benzerlik oranlarını ortaya koyuyor.
Sosyo-Ekonomik Grup Analizinde ise hedef kitle seçiminin ardından bu kitleye ulaşacak influencer’ları bulmak, en çok kullanılan hedef kitleler arasından seçim yapabilmek, anahtar kelime ve demografi analizlerinden faydalanmak mümkün. Post Paylaşım Analizi ile seçilen influencer’ın paylaştığı, marka ve sektör işbirliği post’larının like/comment/reach/engagement performansı anlık raporlarla görülebiliyor.
Markaların en çok dikkat ettiği ve hassasiyet gösterdiği konuların başında gelen, sakıncalı içerik paylaşımları için de Uygunsuz Kelime Analizi sunan Hyperiser; marka ve kampanyaları olumsuz gündemlerin dışında tutmak için etkili bir çözüm olanağı sunuyor.
Hyperiser hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.